جواب تست کرونای بولسونارو منفی شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رئیس جمهوری برزیل گفت، بر اساس چهارمین آزمایش از هفتم ژوئیه که تعیین شد جواب آزمایش کرونایش مثبت شد، تست روز شنبه اش منفی بوده است.

جواب تست کرونای بولسونارو منفی شد

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل در پیامی در فیسبوک و پس از اعلام اینکه جواب تست کرونایش منفی است، نوشت: صبح بخیر به همه!

رئیس جمهوری 65 ساله برزیل که برای چندین ماه کووید-19 را کم اهمیت می شمرد و به مسائل مربوط به فاصله گذاری اجتماعی هم اصلا توجهی نمی کرد، در این پست جدید نگفته که چه زمانی تست جدید را داده است. روز چهارشنبه تست وی برای سومین بار مثبت اعلام شده بود.

بولسونارو همچنین تصویری از خودش منتشر کرد که یک جعبه از داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکین در دست دارد اگرچه درمان این دارو در مقابل کرونا به اثبات نرسیده است.

رئیس جمهوری برزیل کمی پس از آنکه بیان نمود جواب تستش منفی است، محل اقامتش را با یک موتورسیکلت ترک کرد و با همراهی نیروهای امنیتی به یک مغازه رفت و در جهتش با مردم عکس کرد و ماسکش را برداشت و کلاه ایمنی گذاشت.

بولسونارو در یک پمپ بنزین توقف کرد و در جهت بازگشت به کاخ ریاست جمهوری در کنار سایر موتورسواران ایستاد و با آنها عکس گرفت.

رئیس جمهوری برزیل در چند هفته از آغاز پاندمی ارتباط نزدیکش را با هوادارانش حفظ کرد و در برخی موارد از ماسک استفاده نمی کرد. پس از آنکه جواب تست وی مثبت اعلام شد، وی بیان نمود که کمی تب، بدن درد و ضعف دارد اما همچنان به کارهایش ادامه می داد و با مقام ها و معاون هایش نشست های مجازی برگزار می کرد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "جواب تست کرونای بولسونارو منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب تست کرونای بولسونارو منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید