سیدصالحی: بازی پرسپولیس - سپاهان جذاب می گردد، شرایط جدول تأثیری در نتیجه بازی 2 تیم ندارد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، کارشناس فوتبال کشورمان گفت که بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان همواره جزو بازی های حساس و جذاب لیگ است و هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند.

سیدصالحی: بازی پرسپولیس - سپاهان جذاب می گردد، شرایط جدول تأثیری در نتیجه بازی 2 تیم ندارد

سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمنهای سلوبلاگ، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در ملاقاتی معوقه از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر گفت: همواره بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان جزو بازی های حساس و جذاب لیگ است و دو تیم از مدعیان قهرمانی هستند و بازی شان تفاوتی نمی نماید که در چه هفته ای از لیگ برگزار می گردد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حالی باید مقابل سپاهان قرار بگیرد که بعد از حضور مجدد در مسابقات لیگ بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی مقابل نساجی و ذوب آهن پیروز به کسب سه امتیاز نشده است. از طرف دیگر هم سپاهان با تغییراتی که از ابتدای فصل در کادر فنی داشته در هفته های گذشته با فراز و نشیب بازی نموده است. سبک بازی سپاهان با نویدکیا تغییر نموده است. بازیکنان این تیم از عقب زمین توپ را به گردش در می آورند و با پاس های زیاد و کارهای ترکیبی سعی می نمایند به دروازه حریفان نزدیک شوند. قطعاً آشنایی بازیکنان به تفکرات محرم نویدکیا زمان بر است و در آینده سپاهان باکیفیت تری را خواهیم دید.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: قطعاً ملاقات پس فردای دو تیم بازی جذابی خواهد شد. مصاف خط دفاعی قوی پرسپولیس با خط حمله آماده سپاهان، از طرف دیگر رویارویی هافبک های هر دو تیم، تقابل جذابی را به وجود خواهد آورد. هر تیمی که بتواند از نظر روحی و روانی آمادگی بیشتری داشته باشد، از نقاط ضعف و قوت حریف شان استفاده کند و البته تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز خواهد شد.

سیدصالحی با بیان اینکه صندلی هر دو تیم در جدول تأثیری در ملاقات پرسپولیس - سپاهان ندارد، گفت: الان در میانه نیم فصل اول هستیم و پرسپولیس هم چند بازی عقب افتاده دارد. این تیم دربی را نیز پیش رو دارد که با توجه به اهمیت آن بازی شاید محتاط تر عمل کند. نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان همانند دربی تهران است و شرایط دو تیم در جدول خیلی در آن دخیل نیست. تفکرات گل محمدی و نویدکیا با هم متفاوت است و دو تیم با دو سبک متفاوت مقابل هم قرار می گیرند. در این بین باید ببینیم کدام تیم آرامش روحی و وحدت تاکتیکی بیشتری دارد و نتیجه خواهد گرفت.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر شاگردان یحیی گل محمدی مقابل سپاهان هم نتوانند پیروز شوند، سرخپوشان پیش از دربی با مشکل روبرو خواهد شد؟، اظهار داشت: این اتفاق بستگی به فشاری که طرفدار به تیم وارد می نماید، دارد. متأسفانه فضای مجازی طوری شده است که یکسری از افراد که از لحاظ فوتبالی علمی ندارند، مشکلاتی به وجود می آورند. یکسری از پیشکسوتان هم بدون اینکه نقد صحیحی از شرایط تیم و نقاط ضعف و قوت تیم ها داشته باشند و فقط به خاطر اینکه فالووری پیدا نمایند با موج فضای مجازی همراه می شوند و حاشیه هایی را به وجود می آورند.

وی اضافه کرد: به عقیده من پرسپولیس در حال حاضر بعد از جدایی بشار رسن، یک بازیساز کم دارد. پیش از این مهدی ترابی در تیم بود و بعد از جدایی او، بشار رسن نقش مهمی در خط هافبک پرسپولیس داشت. در حال حاضر که بشار در پرسپولیس نیست، خط هافبک این تیم عملاً با دو یا سه هافبک دفاعی بازی می نماید و هافبک طراح در ترکیب حضور ندارد. کادر فنی پرسپولیس باید هرچه زودتر این خلاء را پر کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی انجمنهای سلوبلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدصالحی: بازی پرسپولیس - سپاهان جذاب می گردد، شرایط جدول تأثیری در نتیجه بازی 2 تیم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدصالحی: بازی پرسپولیس - سپاهان جذاب می گردد، شرایط جدول تأثیری در نتیجه بازی 2 تیم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید