سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تا به امروز پیدا نشده است.

سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت

به گزارش تسنیم، طی دو روز گذشته حجم سیلاب در بعضی از نقاط استان گیلان برخلاف انتظار هواشناسی و مدیریت بحران استان به بیش از 240 میلی متر رسید و علاوه بر خساراتی که از خود بر جای گذاشت جان دو نفر از هم استانی هایمان را گرفت.

سیاوش غلامی شامگاه پنجشنبه در جمع انجمنهای سلوبلاگ از کشف جسد بانوی 67 ساله در منطقه گیله سرا محدوده فومن به شاندرمن اطلاع داد و گفت: این پیرزن در اثر برهم خوردن تعادلش از روی پل به داخل رودخانه سقوط نموده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه نمود: پس از اطلاع رسانی بخشداری مرکزی ماسال به هلال احمر درمورد سقوط پیرزن به رودخانه تیم امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و پیکر پیرزن 67 ساله را پس از چندین ساعت جستجو پیدا کردند.

وی گفت: بعلاوه در پی سیلاب روز گذشته گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل در منطقه طولارود و امروز نیز گزارش آبگرفتگی 3 منزل مسکونی در املش به هلال احمر اعلام شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

غلامی ابراز داشت: در این راستا از شعبه هلال احمر تالش یک تیم امدادی از طریق کف کش و موتور روبین و خودروی یاری دار نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند بعلاوه در آبگرفتگی 3 منزل در املش نیز آب از طریق موتور روبین از منازل تخلیه شد.

در سیلاب روز گذشته در رودخانه سه سار بخش میرزاکوچک صومعه سرا مردی موتورسوار که قصد عبور از این رودخانه را داشت در رودخانه غرق شده و جان خود را از دست می دهد و با وجود کوشش نیرو های امدادی تا به امروز پیکر فرد حادثه دیده پیدا نشده است.

منبع: فرارو

به "سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلاب جان 2 نفر را در استان گیلان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید