شیخ دیاباته را برای گلزنی به پرسپولیس می خواهیم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، مصدومیت چند بازیکن مطرح استقلال در آستانه جدال مقابل گل گهر سیرجان به یکی از مهم ترین دغدغه های مربیان این تیم بدل شده است.

شیخ دیاباته را برای گلزنی به پرسپولیس می خواهیم

به گزارش گروه ورزشی انجمنهای سلوبلاگ، هنوز مشخص نیست شیخ دیاباته به مسابقه این هفته استقلال مقابل گل گهر سیرجان خواهد رسید یا نه؟ از طرف دیگر، تکلیف داریوش شجاعیان و محمد نادری نیز هنوز روشن نیست. در چنین وضعیتی بدیهی است که محمود فکری ترجیح می دهد تا سرحد امکان ریسک نکند و دست به اقدامی نزند که باعث از دست دادن چند ماهه سرمایه های انسانی خود شود.

اهمیت جدال با گل گهر

قطعاً بازی با گل گهر سیرجان برای استقلالی ها فوق العاده مهم است و دلایل این اهمیت نیز کاملاً واضح. حریف این هفته آبی ها جزو تیم هایی بالانشین جدول است و حالا بازی با این تیم حکم یک جدال شش امتیازی را پیدا کرده است. حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر نیز خود به خود باعث افزایش حساسیت دیدار برای استقلالی ها می شود و علاوه بر تمام مواردی که برشمردیم، برگزاری مسابقه مورد نظر قبل از دربی پایتخت نیز بر اهمیت آن می افزاید، بنابراین تمام تمرکز محمود فکری و دستیاران او فعلاً بر شکست دادن مردان قلعه نویی پایدار شده است ولی ناگفته پیداست با وجود مسابقه فوق العاده مهم هفته جاری، حتماً آنها همچنان نیم نگاهی به دربی پایتخت نیز دارند و اگر لازم باشد ترجیح می دهند بعضی از مهره های کلیدی استقلال که هم اکنون با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند، حتی به قیمت نرفتن به سیرجان، مقابل پرسپولیس وارد میدان شوند.

گلزنی دیاباته در دربی

یکی از بازیکنانی که محمود فکری فوق العاده روی او برای بازی با پرسپولیس حساب باز کرده، شیخ دیاباته است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از قضا هر دو دربی فصل قبل را از دست داد و فقط در جام حذفی مقابل شاگردان گل محمدی به میدان رفت. دیاباته این روزها همچنان مصدوم است و دیروز هم کادر پزشکی استقلال به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداد. اگر چه حضور شیخ مقابل گل گهر حتی اگر از اواسط نیمه دوم هم باشد، می تواند شانس پیروزی آبی ها را افزایش دهد ولی سرمربی استقلال حاضر است این مسابقه نیز دیاباته را در اختیار نداشته باشد اما به شرطی که پزشکان به او تضمین بدهند برای حضورش در دربی مسئله ای ایجاد نمی شود. فکری حالا به این واقعیت رسیده که زوج مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری کارایی لازم را نداشته اند و برای رسیدن به دروازه پرسپولیس باید بار دیگر سراغ همان ترکیب پیروز فصل قبل در خط آتش با استفاده از دیاباته و قایدی رفت. البته به شرطی که مهاجم تنومند استقلال بالاخره از کمند مصدومیت طولانی رهایی پیدا کند.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیخ دیاباته را برای گلزنی به پرسپولیس می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ دیاباته را برای گلزنی به پرسپولیس می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید