فردا حکم محکومیت میناوند صادر می گردد؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وکیل مدافع مهدی رحمتی خاطرنشان کرد شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت از محکومیت میناوند خبر داده است.

فردا حکم محکومیت میناوند صادر می گردد؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ ،امروز (دوشنبه)وکیل مدافع مهدی رحمتی بیان کرد شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت از محکومیت میناوند خبر داده است.مهرداد میناوند در همین باره مصاحبه ای نموده:اول بگویم که اصلا علاقه ای ندارم راجع به حرف های وکیل مهدی رحمتی صحبت کنم چون دلیلی برای این کار ندارم. بله من رفتم دادگاه و توضیحات لازم را دادم.حتی من به اصرار دوستان که گفتند چیزی از تو کم نمی گردد به واسطه اینکه شوخی نموده بودم عذرخواهی کردم. حتی دو سه تا از بچه ها آمدند جلو و پادرمیانی کردند که قبول نکرد.

او همچنین گفت:فردا(سه شنبه)هم قرار است حکم را صادر نمایند.تا جایی هم که می دانم یک جریمه مختصر نقدی است و به نظرم این همه رفت و آمد و مصاحبه واقعا ارزشش را نداشت. مملکت ما قانون دارد و هرکسی نمی تواند هرچیزی را که مدنظر خودش هست به کرسی بنشاند.

میناوند همچنین گفت:من در دادگاه گفتم،هنوز هم می گویم که نه پنگوئن پرنده بدی است و نه من قصد توهین داشتم. یک شوخی بود و خیلی عادی صحبت کردم ، از این بدتر کلی پیش می آید. در برنامه اکبر عبدی اینهمه با من شوخی کرد و حتی گفت مثل اینکه بارداری! اما من می گویم کسی که سه چهار میلیارد تومان پول می گیرد باید واقعا آستانه تحملش را بالاتر ببرد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "فردا حکم محکومیت میناوند صادر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا حکم محکومیت میناوند صادر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید