امیری: چند دقیقه ابتدایی دیدار با یمن کار گره خورده بود، قانون کار اینگونه است که بازی به بازی پیش برویم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید که دیدار این تیم مقابل یمن در چند دقیقه ابتدایی گره خورده بود.

امیری: چند دقیقه ابتدایی دیدار با یمن کار گره خورده بود، قانون کار اینگونه است که بازی به بازی پیش برویم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وحید امیری پس از پیروزی 5 بر صفر ایران مقابل یمن در نخستین بازی جام ملت های آسیا 2019 گفت: چند دقیقه اول بازی گره خورده بود، اما خوشبختانه توانستیم گل بزنیم. مهم این بود که بازی اول را با برد آغاز کردیم. رفته رفته تیم به آن شکل خودش رسید. مهم سه امتیاز بازی اول بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

وی در واکنش به این مسئله که پس از کسب این برد بازیکنان اکنون باید تمرکز خود را برای بازی با ویتنام بگذارند، گفت: قانون کار همین است. تیمی که می خواهد کارش را انجام دهد، باید بازی به بازی پیش برود. کار ما از بازی با یمن آغاز شد و حالا فقط به بازی با ویتنام فکر می کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از کسب پیروزی 5 بر صفر توقعات از تیم ملی بالا می رود و اکنون همه انتظار قهرمانی دارند، عنوان نمود: نه، اصلاً اینطور نیست. بازی به بازی باید پیش برویم. چون ما به دنبال سه امتیازهای بازی به بازی هستیم. اهمیت بازی ها پشت سر هم است و امیدوارم بتوانیم به هدف مان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: چند دقیقه ابتدایی دیدار با یمن کار گره خورده بود، قانون کار اینگونه است که بازی به بازی پیش برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: چند دقیقه ابتدایی دیدار با یمن کار گره خورده بود، قانون کار اینگونه است که بازی به بازی پیش برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید