سنگ سفیدی: جدایی از مس سونگون از لحاظ اخلاقی درست نبود، اگر توپ برای ما می چرخید، می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم فوتسال مس سونگون معتقد است اگر بخت با این تیم یار بود، نارنجی پوشان تبریزی می توانستند گیتی پسند را در اصفهان شکست دهند.

سنگ سفیدی: جدایی از مس سونگون از لحاظ اخلاقی درست نبود، اگر توپ برای ما می چرخید، می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم

محمدرضا سنگ سفیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی انجمنهای سلوبلاگ ، درباره شکست 5 بر 4 تیم فوتسال مس سونگون مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: این بازی، تقابل تیم های اول و دوم جدول بود و حساسیت های خودش را داشت. گیتی پسند در دو بازی قبلی نتوانسته بود مس را شکست دهد و به دنبال فرصتی برای انتقام بود. ما هم قهرمان ایران و آسیا بودیم و با وجود مصدومیت دو بازیکن، با تمام وجود مقابل حریف بازی کردیم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به گیتی پسند تبریک می گویم، اما اگر توپ برای مس می چرخید، نتیجه دیگری رقم می خورد و می توانستیم پیروز شویم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به اعتراض اعضای تیم گیتی پسند به قضاوت محمود نصیرلو گفت: نصیرلو از داوران خوب ایران و آسیاست. فکر می کنم داوری خوب بود و داور مسابقه، بازی را به خوبی مدیریت کرد. اگر هم قرار به اعتراض تیمی به داوری باشد، ما باید به داور معترض باشیم، چون اخراج فخیم، کاپیتان و بزرگ تیم ما جای سؤال داشت.

سنگ سفیدی درباره حضورش در ایتالیا برای پیوستن به تیم الیمپوس این کشور و بازگشت دوباره اش به ایران توضیح داد: من دو ماه در ایتالیا بودم و مدیران باشگاه الیمپوس در دریافت ویزای من تعلل کردند. باشگاه مس سونگون هم به مدت دو ماه به من اجازه حضور در ایتالیا را داده بود و در این مدت نتوانسته بودند بازیکنی به جای من بگیرند. به همین خاطر با مدیران باشگاه الیمپوس صحبت کردم و تصمیم گرفتم تا خاتمه فصل به مس بازگردم.

وی با بیان اینکه ترک تیم مس سونگون تصمیم درستی نبود، اعلام نمود: اگر این باشگاه به جای من بازیکنی می گرفت، شرایط فرق می کرد، اما مس دو ماه منتظر من بود و جدایی از این باشگاه از لحاظ اخلاقی درست نبود.

ملی پوش فوتسال کشورمان در مورد مشکل به وجود آمده برای صدور ویزایش به انجمنهای سلوبلاگ گفت: رئیس باشگاه الیمپوس به من گفت که ویزای من تا روز 27 دسامبر (6 دی) صادر می گردد. با این حال تصمیم گرفتم در مس بمانم تا فکر نکنند منتظریم آنها هر وقت بگویند بیا، ما بگوییم چشم. من از رئیس باشگاه عذرخواهی کردم، به او گفتم یک ماه دیگر برای مس سونگون بازی می کنم و سپس تصمیم می گیرم.

سنگ سفیدی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد فصل آینده را در لیگ برتر ایران توپ بزند یا خیر، گفت: فکر می کنم سال جاری، آخرین سال حضورم در ایران خواهد بود. چون می خواهم چالش جدیدی را تجربه کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سنگ سفیدی: جدایی از مس سونگون از لحاظ اخلاقی درست نبود، اگر توپ برای ما می چرخید، می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ سفیدی: جدایی از مس سونگون از لحاظ اخلاقی درست نبود، اگر توپ برای ما می چرخید، می توانستیم گیتی پسند را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید