مشکل بزرگ آتزوری از نگاه مانچینی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از مشکل بزرگ این تیم بعد از شکست برابر پرتغال سخن به میان آورد.

مشکل بزرگ آتزوری از نگاه مانچینی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ و به نقل از مدیاست، تیم ملی فوتبال ایتالیا در دومین دیدار خود در لیگ ملت های اروپا به مصاف پرتغال رفت و با یک گل تن به شکست داد تا شرایط برای مانچینی بسیار سخت گردد.

مانچینی از شکست تیمش ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت : متاسفانه اشتباهات بد بازیکنان ما همچنان ادامه دارد و نباید وضعیت این گونه باشد. با وجود این که اشتباهات بدی داشتیم اما بازیکنان نهایت کوشش خود را به کار گرفتند. برای پیروز شدن احتیاج به گل داریم.

او ادامه داد: احتیاج به راهکارهای جدیدتر داریم. در نیمه نخست می توانستیم به گل برسیم و فرصت های خوبی داشتیم. ما تغییرات زیادی در این دیدار داشتیم و باید به بازیکنان جوان فرصت بیشتری داده گردد. بدون شک با این بازیکنان جوان باز هم مشکلاتی خواهیم داشت اما در آینده بهتر خواهیم شد.

مانچینی در خاتمه سخنان خود گفت : وضعیت بدنی بازیکنان ما نسبت به بازی قبل بهتر گردیده بود و اطمینان دارم که در دیدارهای بعدی هم بهتر و بهتر ظاهر می شویم اما مشکل بزرگ ما در شرایط کنونی این است که گل نمی زنیم.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در دیدار نخست خود هم برابر لهستان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل بزرگ آتزوری از نگاه مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ آتزوری از نگاه مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید