آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه بچه ها و نوجوانان

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، مدیرکل کانون استان از شروع 31 کارگاه آنلاین فرهنگی هنری ویژه بچه ها و نوجوانان از 21 فروردین ماه خبر داد.

آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه بچه ها و نوجوانان

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ آذربایجان شرقی ، علی بینش با اعلام مطلب شرح داد این کارگاه ها، چهارمین مرحله از فعالیت های مجازی تخصصی است که از تابستان 99 آغاز و در بهار 1400 نیز با افزایش عناوین آن تداوم یافته است.

وی نقاشی، داستان نویسی و نجوم مقدماتی، پیشرفته، کارگاه های حال خوش زندگی با موضوع خودباوری و شادزیستن، خوشنویسی، ساخت عروسک های نمایشی، موسیقی ارف، نوشتن خلاق، قصه گویی، سفالگری و صنایع دستی و دوره های ویژه پرورش خلاقیت را از جمله عناوین کارگاه ها برشمرد و در عین حال تاکید کرد: روز شنبه 21 فروردین ماه کارگاه های آنلاین فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و لزوم مراقبت از بچه ها و نوجوانان از آن، این کارگاه ها و نیز فعالیت های برخط مرکز بچه ها را بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان دانست.

مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای برگزاری این کارگاه ها به صورت ویژه در فصل تابستان خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه بچه ها و نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت 31 کارگاه تخصصی آنلاین فرهنگی هنری بهار 1400 ویژه بچه ها و نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید