ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی سال جاری

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سال جاری نسبت به ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران اقدام می نماید.

ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی سال جاری

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از سال 94 نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی ایران اقدام کرد که این بانک اطلاعاتی در امسال به روز رسانی خواهد شد.

این بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات شرکت های فعال در صنعت هوایی، محصولات و خدمات پیشرفته موجود در این صنعت می گردد. نخستین نسخه از بانک اطلاعاتی شرکت های فعال در صنعت هوایی، در دی ماه سال 94 با اطلاعات 180 شرکت منتشر شد.

آخرین نسخه این بانک اطلاعاتی در سال 97 و با دستیابی به اطلاعات نزدیک به 420 شرکت فعال صنعت که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در زمینه هوایی در کشور فعالیت دارند، ارائه شد که این آمار نسبت به سال 96 رشد 21 درصدی نشان می دهد.

شرکت های موجود در بانک اطلاعاتی شامل شرکت های فعال در زمینه های تخصصی سیستم های مکانیکی، الکترواویونیک، قوای محرکه، سازه، تأمین مواد اولیه در ساخت قطعات و ادوات هواگردها، تجهیزات فرودگاهی، ریخته گری، تست و آزمایشگاهی، طراحی هواگرد و تعمیر، نگهداری و نوسازی (MRO) در حوزه های کاربردی هواپیمای تجاری، بالگردهای تجاری و پهپادهای تجاری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای بانک اطلاعاتی حوزه تجاری صنعت هوایی کشور طی سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید