استقلال اسیر حاشیه های نفت مسجدسلیمان نشد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مرکز اسیر حواشی نفت مسجد سلیمان نشدند و مقابل این تیم به پیروزی رسیدند.

استقلال اسیر حاشیه های نفت مسجدسلیمان نشد

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با انجمنهای سلوبلاگ، درباره پیروزی 3 بر صفر آبی پوشان مرکز مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. استقلال اسیر حاشیه های تیم نفت مسجد سلیمان نشد. آبی ها در نیمه اول از تک موقعیت خود استفاده کردند و به گل رسیدند. نفت مسجد سلیمان موقعیت های خوبی خلق کرد اما استقلال در نیمه دوم بازی بهتری داشت و توانست به گل برسد. در مجموع بازی خوبی برای استقلال بود که باعث شد در نهایت به قهرمانی در نیم فصل برسد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد خط حمله آبی پوشان مرکز را چطور دید؟ گفت: من فکر می کنم استقلال در فاز حمله ، در این بازی عملکرد بهتری داشت و توپ های کمتری لو رفت.

او درباره عملکرد دفاعی آبی ها گفت: استقلال با 5 گل خورده توانست دفاع تیمی خوبی را تشکیل دهد. به نظر من فرهاد مجیدی باید فکری به حال پشت خط دفاع تیمش کند چون حریفان دارند از این خلأ استفاده می نمایند. آبی ها وقتی بازی مالکانه ارائه می دهند، روی این مشکل باید آنالیز دقیقی انجام دهند.

ورمزیار اضافه نمود: مسائل استقلال به مرور حل می گردد. با آمدن وریا غفوری، شرایط استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بهتر شد و تیم از دو طرف حمله کرد و شاهد حملات قابل توجهی از دو جناح بودیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان در انتها فصل می توانند جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ تاکید نمود: استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است اما باید شرایطی باید به وجود بیاید تا مسائل رفع گردد و آبی ها با قدرت به کار خود دهند و برترین نتایج را در نیم فصل دوم کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقلال اسیر حاشیه های نفت مسجدسلیمان نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال اسیر حاشیه های نفت مسجدسلیمان نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید