ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ ورود محمدجواد؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 21:15 امشب در استادیوم آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ ورود محمدجواد؟

آبی پوشان تهرانی پس از فزونی در مسابقه گذشته مقابل فولاد خوزستان با توجه به شکست پرسپولیس برابر سپاهان، با اختلاف 9 امتیاز در فاصله سه هفته مانده به سرانجام رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کردند.

تیم آلومینیوم در هفته گذشته پس از چند مسابقه پیروز شد در تقابل با صنعت نفت آبادان شاگردان علیرضا منصوریان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. آلومینیوم در مسابقه دور رفت با نتیجه یک بر یک به تساوی دست پیدا نموده بود.

استقلال در این بازی محمد دانشگر و زبیر نیک نفس را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و همین مساله موجب تغییرات در ترکیب شاگردان فرهاد مجیدی برای رویارویی با تیم سید مهدی رحمتی می گردد.

درون دروازه برای بازی امشب به احتمال زیاد سید حسین حسینی حضور خواهد داشت و جلوتر از او رافائل داسیلوا، عارف غلامی و محمدجواد به آفرین سه بازیکنی هستند که احتمالا در خط دفاعی بازی خواهند کرد. با توجه به مصدومیت چشمی و محرومیت دانشگر، به آفرین آخرین گزینه برای مدافع میانی است.

در خط میانی صالح حردانی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، جعفر سلمانی می توانند نقش آفرینی نمایند و در خط حمله بعلاوه رودی ژستد، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده به احتمال برای آبی ها به میدان بروند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم:

سید حسین حسینی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، محمد جواد به آفرین، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و کوین یامگا

ایلنا

منبع: فرارو

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ ورود محمدجواد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ ورود محمدجواد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید