انجام شدن مکاتبه با فیفا برای حضور تماشاگران در دیدار ایران ، کره جنوبی، حضور 7 هزار نفر در صورت تأیید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در دیدار با کره جنوبی با فیفا مکاتبات کرده است و در صورت تأیید نهایی 7 هزار نفر می توانند وارد ورزشگاه شوند.

انجام شدن مکاتبه با فیفا برای حضور تماشاگران در دیدار ایران ، کره جنوبی، حضور 7 هزار نفر در صورت تأیید

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمنهای سلوبلاگ، حضور محدود تماشاگران در دیدار ایران و کره جنوبی بحثی بود که از مدت ها قبل شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال اسم کرد و حتی صحبت از حضور تعدادی از اعضای کادر درمان برای تقدیر از آنها برای مقابله با کرونا در دیدار با کره جنوبی به میان آمد.

با این حال اول مهرماه با اعلام علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا فدراسیون فوتبال برای حضور 5 هزار تماشاگر درخواست داده بود که این ستاد برای حضور 10 هزار تماشاگر به شرط تزریق دو دُز واکسن مجوز داد.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که فیفا هم از فدراسیون فوتبال پیگیری هایی در خصوص صحت و سقم حضور تماشاگران برای بازی ایران و کره جنوبی داشت و این فدراسیون حضور تماشاگر به شرط دریافت مجوزهای داخلی مرتبط با کرونا را تأیید کرد. پس از این اتفاق هم مکاتبات با فیفا و AFC انجام شده تا در صورت دریافت مجوز برای حضور تماشاگر، مسئله ای در این زمینه وجود نداشته باشد. هرچند فیفا و AFC تأکید کرده با توجه به شرایط کرونایی بهتر است بازی ها بدون تماشاگر باشد، اما این موضوع را در اختیار کشورهای میزبان قرار داده اند.

برای حضور تماشاگران، علاوه بر 5 هزار نفری که فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود و 10 هزار نفری که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت، دو رقم 15 هزار نفر و 7 هزار نفر هم مطرح شده بود که سهم کره ای ها 10 درصد آن و مابقی متعلق به تماشاگران ایرانی است. با این حال همچنان در خصوص ورود تماشاگران ابهاماتی وجود دارد و بحث فروش بلیت الکترونیک و تطابق کدهای ملی افراد واکسینه شده برای ورود به ورزشگاه مطرح است.

با وجود تمام این ابهامات، در صورتی که مجوزهای لازم مرتبط با کرونا و مسئله بلیت فروشی حل شود، مسئله ای برای ورود تماشاگران به ورزشگاه وجود ندارد و مکاتبات با فیفا و AFC انجام شده است. جمع بندی نهایی هم روی حضور 7 هزار نفر انجام شده است.

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، دیدار ایران و کره جنوبی در چهارمین هفته از مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز سه شنبه، ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انجام شدن مکاتبه با فیفا برای حضور تماشاگران در دیدار ایران ، کره جنوبی، حضور 7 هزار نفر در صورت تأیید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام شدن مکاتبه با فیفا برای حضور تماشاگران در دیدار ایران ، کره جنوبی، حضور 7 هزار نفر در صورت تأیید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید