موحدی: شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، حریفان ما از 2 سال قبل کار نموده اند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان گفت: زمان کمی برای تمرین در اختیار داریم و شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، ولی سایر کشورها از دو سال قبل برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی نموده اند.

موحدی: شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، حریفان ما از 2 سال قبل کار نموده اند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، فدراسیون والیبال پاکستان میخواهد ماه آینده تیم ملی این کشور را برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی کوتاه مدت به ایران یا تایلند اعزام کند. محمد یعقوب، رئیس فدراسیون والیبال پاکستان در این زمینه گفت: ایران یکی از گزینه های ما برای برگزاری اردوست. همچنین ما از فدراسیون والیبال تایلند هم خواسته ایم تا پذیرای ما باشند، چون می توانیم از تایلند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به راحتی به اندونزی برویم.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 2 تا 10 مرداد در اندونزی برگزار می گردد.

تیم ملی پاکستان در حال حاضر در سالن لیاقت شهر اسلام آباد و زیر نظر حمید موحدی، مربی ایرانی اش تمرین می نماید.

موحدی به یکی از رسانه های پاکستانی گفت: ما زمان کمی برای تمرین در اختیار داریم و شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، ولی سایر کشورها از دو سال قبل برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی نموده اند. ژاپن، ایران، چین، چین تایپه، استرالیا، قطر و قزاقستان در لیگ جهانی بازی می نمایند و می دانید که حضور در این مسابقات چقدر برای بازیکنان آنها مفید است. این تیم ها در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و بازی با آنها آسان نخواهد بود.

تیم ملی پاکستان یکی از 14 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی آسیاست و در گروه B این رقابت ها با تیم های ایران و چین تایپه روبه رو خواهد شد. تیم های اندونزی، قطر و قزاقستان در گروه A، ژاپن، کره جنوبی، ویتنام و سری لانکا در گروه C و استرالیا، چین، تایلند و هنگ کنگ در گروه D با هم رقابت می نمایند. هشت تیم برتر این مسابقات، جواز حضور در آسیا کاپ 2018 که در چین تایپه برگزار می گردد را به دست می آورند.

موحدی ادامه داد: تیم چین تایپه تا چند سال پیش، تیم خطرناکی نبود و به راحتی از پاکستان شکست می خورد، ولی آنها حالا تیم قدرتمندی هستند. چین تایپه پیشرفت زیادی نموده و این نشان می دهد که برنامه ریزی بسیار خوبی داشته اند. ما کوشش می کنیم که برای حریفان یک غافلگیری باشیم.

منبع: تسنیم

به "موحدی: شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، حریفان ما از 2 سال قبل کار نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موحدی: شب ها هم به سختی تمرین می کنیم، حریفان ما از 2 سال قبل کار نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید