بازی ترسناک The Quarry حدود 186 انتها متفاوت خواهد داشت

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، بازی شکار (The Quarry) ساخته شرکت سوپر مسیو گیمز (Suppermassive Games) است. این بازی در سبک داستان سرایی و ترسناک بوده و اینطور که به نظر می رسد 186 انتهای متفاوت خواهد داشت.

بازی ترسناک The Quarry حدود 186 انتها متفاوت خواهد داشت

هر انتهای بازی بر اساس تصمیماتی است که شما در فرایند آن خواهید گرفت. این خاتمه ها ممکن است به مرگ یا زندگی هر کاراکتر ختم بشوند. همینطور اینکه با توجه به همان تصمیمات، داستان بازی نیز تغییر خواهد نمود. کارگردان این بازی شرح داد که ساخت یک عنوان با خاتمه های متفاوت بسیار سخت است. این سخت بودن منحصر به سازندگان نیست بلکه برای بازیگران نیز بسیار سخت است. ویل بایلز (Will Byles) کارگردان بای شکار گفت:

این که چگونه سیستم شاخه ای در این بازی عمل خواهد نمود هنوز تعیین نیست. با اینحال سیستم تصمیم گیری در شکار بسیار پیشرفته بوده و تعداد کاراکترها نیز زیاد است. پس امکان دارد که یک کاراکتر بمیرد اما تا انتهای بازی موارد زیادی وجود دارند تا داستان را ادامه دهند. بایلز تأکید داشت که انتخاب های بزرگ، تأثیر بزرگی روی داستان بازی خواهند داشت. باید توجه کرد که تصمیمات کوچک بازیکنان نیز در فرایند شکار تأثیر خواهد داشت.

نتیجه هر تصمیمی که شما بگیرید به شما اعلام خواهد شد. به همین دلیل شما مطلع خواهید بود که انتخاب شما چه اثری روی بازی و شخصیت های دیگر دارد.

بازی شکار در تاریخ 20 خرداد (10 ژوئن) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی دارای بخش آنلاین بوده که افراد دیگر نیز می توانند در تصمیمات مهم به شما یاری نمایند. همینطور اینکه قابلیت تجربه شکار به شکل کوآپ (Co-Op) نیز وجود دارد. همینطور اینکه شما می توانید اندازه سختی این بازی را نیز تعیین کنید. همینطور اینکه با اضافه شدن حالت سینمایی، شما می توانید بازی شکار را به شکل یک فیلم طولانی دیدن کنید.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک The Quarry حدود 186 انتها متفاوت خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک The Quarry حدود 186 انتها متفاوت خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید