بهره گیری از مصالح بومی و چرخش پول در استان

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: باید از مصالح بومی در پروژه های عمرانی بهره برده گردد تا پول در استان استفاده شده و به چرخش درآید.

بهره گیری از مصالح بومی و چرخش پول در استان

مجید پورعیسی، امروز 18 آبان، در بازدید استاندار خراسان جنوبی و مسئولان از مجتمع آموزشی حیات طیبه مهرشهر بیرجند اعلام کرد: باید گردش مالی پول در استان خرج گردد.

وی اضافه کرد: باید از مصالح بومی در پروژه ها بهره برده گردد تا پول در استان استفاده شده و به چرخش درآید.

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، حسن رضا بهروزی، معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی نیز گفت: پروژه از سال 90 آغاز شده و با اعتبارات ملی جان گرفته و اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه بحث اعتباری پروژه ها 16 میلیارد تومان است، اضافه کرد: مشکل اعتبار ملی نداریم و پیمانکار طبق برنامه زمانی در حال کار است؛ این ساختمان سه حیاط مرکزی داشته و پروژه 34 کلاسه است و تا 44 و یا حتی 50 کلاس قابل استفاده خواهد بود.

معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه 10 هزار و200 متر در دو طبقه است، اظهار کرد: فضای جانبی زیاد دیده شده و سالن ورزشی و آمفی تئاتر داریم.

بهروزی با بیان اینکه محدودیت محوطه اجازه نخواهد داد دانش آموز زیادی داشته باشیم، اضافه کرد: از مصالح بومی، کاشی سرامیک و سنگ استان استفاده نموده ایم.

وی با بیان اینکه اگر پروژه مشکل مالی نداشته باشد اول مهر افتتاح خواهد شد، توضیح داد: تجیزات میکانیکی و برقی خریداری شده و بالغ بر 75 نفر در پروژه مشغول هستند.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: زمان پروژه باید مدنظر باشد و ضروری است مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه باید سریع تر مشخص تکلیف گردد، اعلام کرد: بیشترین مشکل سرانه آموزشی در شمال شهر است که در این راستا باید پروژه سریعتر انجام گردد تا توجیه مالی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره گیری از مصالح بومی و چرخش پول در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از مصالح بومی و چرخش پول در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید