تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول، پنالتی استقلال دیده نشد؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه سوم از ساعت 45 دقیقه بامداد امروز جمعه تیم فوتبال استقلال در جده عربستان به مصاف تیم الاهلی رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول، پنالتی استقلال دیده نشد؟

استقلال که در این دیدار با رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به میدان رفت، خیلی زود به گل رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقیقه 5 این دیدار از فرصت طلبی فرشید اسماعیلی سود بردند و در حالی که ضربه ایستگاهی میلیچ به دیوار دفاعی برخورد کرد و به درون محوطه جریمه راه یافت، اسماعیلی از راه رسید و با ضربه ای محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

صحنه ای از شادی فرهاد مجیدی و دستیارانش پس از گل استقلال

در دقیقه 25 این دیدار میلیچ که توسط مجیدی از ابتدا در دفاع راست به کار گرفته شده بود روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد که در دقیقه 26 سوما این توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

استقلال در نیمه اول نمایش خوب و قابل قبولی داشت و بارها با تشکیل زوج های دو نفره به محوطه جریمه حریف نزدیک شد و صاحب موقعیت های مناسبی هم شد اما نتوانست در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشد تا در نهایت نیمه اول با تساوی یک به یک به خاتمه رسید.

البته در یک دقیقه وقت اضافه نیمه اول مهدی قایدی توسط مدافعان تیم الاهلی درون محوطه جریمه سرنگون شد و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند داور دستور به ادامه بازی داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول، پنالتی استقلال دیده نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و الاهلی در نیمه اول، پنالتی استقلال دیده نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید