تورینو به کسب سهمیه اروپایی امیدوار شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، شاگردان والتر ماتزاری با شکست ساسولو به کسب سهمیه حضور در رقابت های باشگاهی اروپا امیدوار شدند.

تورینو به کسب سهمیه اروپایی امیدوار شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در ادامه بازی های هفته سی وششم سری A ایتالیا، از ساعت 15 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال تورینو در استادیوم المپیکو گرانده تورینو به مصاف ساسولو رفت و پیروز شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد.

آندره بلوتی در دقایق 56 و 82 و سیمونه زاتزا در دقیقه 81 برای تورینو گلزنی کردند و ساسولو نیز در دقایق 27 و 71 به ترتیب توس مهدی بوربیا و پل لیرولا به گل رسید. ساسولو در حالی در این دیدار تن به شکست داد که از دقیقه 28 در پی اخراج بوربیا 10 نفره به بازی ادامه می داد.

شاگردان والتر ماتزاری با این برد 60 امتیازی شدند و ضمن صعود به رده ششم به کسب سهمیه حضور در رقابت های باشگاهی اروپا امیدوار ماندند.

جدول رده بندی سری A ایتالیا

در همین چارچوب از ساعت 17:30 امروز دو بازی همزمان برگزار می گردد که بر این اساس فروزینونه پذیرای اودینزه است و سامپدوریا نیز از امپولی میزبانی می نماید.

در ادامه این بازی ها همچنین امشب دو دیدار دیگر برگزار می گردد که اسپال از ساعت 20:30 در خانه اش به مصاف ناپولی می رود و از ساعت 23 نیز در دیداری حساس رم در استادیوم المپیکو به دیدار یوونتوس، قهرمان زودهنگام این رقابت ها می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تورینو به کسب سهمیه اروپایی امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورینو به کسب سهمیه اروپایی امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید