خانه تکانی و مدهای بهار 2018 برای تغییر دکوراسیون

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، به وقت خانه تکانی و تغییر دکوراسیون، نگاهی به ترندها و مدهای بهار و تابستان 2018 بیاندازیم و خانه را به روز کنیم! چند تکه کوچک مثل گلدان و قاب عکس یا اکسسوری های ظریف می تواند حال و هوای خانه را تغییر دهد.

خانه تکانی و مدهای بهار 2018 برای تغییر دکوراسیون

بیایید به دکوراسیون خانه، حال بهاری بدهیم!

گل و سبزه بهاری در خانه

وب سایت HomeBNC به شما پیشنهاد می دهد با گل های رنگارنگ و سبزه، بخشی از طبیعت بهاری را مهمان خانه کنید. پس اگر سبزه می کارید، آن را در ظرفی بگذارید که برای ماه های بعد روی یکی از میزهای شما جا خشک کند و آن را دور نیاندازید. سبزه ها در عین سادگی، روح زندگی به خانه می بخشند.

گل های مصنوعی و بدون روح در دکوراسیون خانه به ویژه دکوراسیون بهاری جایی ندارند. به جای آن، از چند شاخه گل طبیعی با رنگ های درخشانی مثل زرد و سفید یا صورتی یا هر رنگ چشم گیر دیگری بهره ببرید. می توانید از گلدان های شیشه ای یا کریستال ساده بهره ببرید که حالت مینیمال آن ها اجازه دیده شدن به گل ها می دهد یا ظرف هایی با طرح های وینتج (Vintage) مثل چوبی و فلزی را به دکوراسیون خانه اضافه کنید.

طرح های برجسته گل دار

اگر قرار است طبیعت بهاری را در خانه تکانی سال جاری به بخشی از دکوراسیون دائمی خانه تبدیل کنیم، چرا سراغ پارچه هایی با طرح گل نرویم؟ آن ها روح بخش، برجسته و شاد هستند.

آن ها با خود، کمی روح زنانگی و حال و هوای بوهمین (bohemian) دارند. از رو مبلی و روتختی تا تابلو ها و کوسن و اکسسوری های کوچک تر؛ طرح های گل دار بهاری را به دکوراسیون خانه اضافه کنید.

یاسی، با الهام از رنگ مد 2018

بر اساس آنچه موسسه پنتون اعلام نموده است، رنگ سال 2018 رنگ بنفش تیره یا همان Ultra Violet است، اما آنچه شروین ویلیامز برای 2018 پیشنهاد می دهد رنگ آبی اقیانوسی (Oceanside) است، رنگی که در دکوراسیون بیشتر به کار می رود و درست در این نقطه ست که اقیانوس با یاقوت کبود برخورد می نماید!

هر دو رنگ روح بخش و قدرتمند هستند و البته انتخابی جسورانه برای خانه، چون اگر زیاد به کار بروند، می توانند فضای خانه را کمی تیره تر نشان دهند.

اما اگر برای انتخاب این دو رنگ دراماتیک دو دل هستید، می توانید آن ها را در بخش های آرام خانه مثل اتاق خواب به کار ببرید یا با رنگ ملایم تری مانند یاسی جایگزین کنید.

حالت مینیمال یاسی، آن را به رنگی کاربردی به ویژه در فضای خانه تبدیل می نماید. پس اگر برای خانه تکانی، می خواهید چند تکه از وسایل خانه را عوض کنید، وبسایت countryliving توصیه می نماید که یاسی را در انتخاب های خود در نظر بگیرید.

طرح های استوایی برای هوای شرجی بهار

برگ درخت نخل، قهرمان طرح هایی با حال و هوای گل و گیاه، در مد 2018 است. یک طرح ساده و آشنا که می تواند به هر محیطی انرژی ببخشد. سبزها را در فضای خانه بیشتر کنید و با چند برگ نخل یا پارچه هایی با طرح برگ نخل، حال و هوای شاداب و استوایی به خانه بهاری خود ببخشید.

به ویژه اگر بقیه بخش های اساسی خانه مثل رنگ پرده ها، مبلمان یا رومیزی را یک رنگ تیره درنظر می گیرید، چند تکه استوایی می تواند در زمینه تیره ایجاد شده، بدرخشد و منحصربه فرد دیده گردد.

پس این بار به سادگی از کنار طرح برگ های بزرگ نخل، پروانه و سنجاقک های بزرگ، حیات وحش سافاری و پرنده های عجیب و غریب نگذرید.

تار و پود در دکوراسیون

شاید در خانه تکانی سال جاری مجبور شوید چند تکه از وسایل و تزیینات قدیمی را یک بار دیگر به دکوراسیون بازگردانید. همه آن قلاب دوزی ها، بافت های درشت، منگوله، ریش ریش و پارچه های پردار، از اکسسوری های دوست داشتنی مد بهار و تابستان 2018 هستند.­آن ها را روی مبل و روی تخت پهن کنید یا مثل یک قاب به دیوار بیاویزید!

در خانه تکانی با رنگ ها آشتی کنید

هر قدر در دکوراسیون پاییز و زمستان از رنگ های درخشان و براق پرهیز نموده اید، در بهار درست نوبت همین رنگ هاست.­ سراغ سایه روشن های پرقدرت و خاص بروید و تا می توانید سلیقه شخصی خودتان را در انتخاب و ترکیب این رنگ ها به کار ببرید. از کوسن تا پادری و فرش یا پرده های اتاق خواب، آن ها منتظر یک ترکیب رنگ قدرتمند و درخشان اند. با ترکیب رنگ هایی مانند زرد و نارجی نور بهاری را به خانه بیاورید.

از طرح های هندسی نترسید، خط و خطوط و راه راه ها و لوزی های مرتب را کنار هم بچینید و یک ترکیب فوق العاده به وجود آورید.

وابی سابی، یک هنر ژاپنی

وابی سابی (Wabi-Sabi) در اصطلاح هنر ژاپنی به معنای پیدا کردن زیبایی در هر چیز ناکامل است. وقتی از دکوراسیون خانه حرف به میان آید، این اصطلاح به معنای استفاده از تکه های دست ساز یا طرح های با دست نقاشی شده است. تزیینات گِلی و سفالی و نقش و نگارهای نقاشی شده روی این تزیینات، دارای نوعی نقص زیبا و منحصر به فرد هستند. این تزیینات، بخشی از هنر سازنده را با خود دارند و وجه برتری آن ها،، تقارنی طبیعی است که می توان در این تزیینات پیدا کرد.

اگر برای خانه تکانی سال جاری به فکر تغییر دکوراسیون هستید، تکه های تازه اتاق خواب، آشپرخانه، پذیرایی و تزیینات ریز و درشت خود را در انجمنهای سلوبلاگ پیدا کنید و ازجدیدترین مجموعه های برندهایی مانند مادام کوکو (Madame CoCo)، باترفلای (Butterfly)، ال سی وایکیکی (LC Waikiki) و بسیاری از برندهای دیگر بخرید.

منبع: دیجی استایل

به "خانه تکانی و مدهای بهار 2018 برای تغییر دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تکانی و مدهای بهار 2018 برای تغییر دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید