داوران کوچک جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس اداره امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتخاب داوران کوچک سی وچهارمین جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در مشهد اطلاع داد.

داوران کوچک جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند

سیدحجت طباطبایی در نشست توجیهی داوری جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان که امشب، 15 مهر ماه، در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: 23 نفر از میان 50 نفر داوطلب کودک و نوجوان شهرستان های مختلف استان که برای داوری فیلم های سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان ثبت نام نموده بودند، به اسم داوران کوچک این دوره در مشهد انتخاب شدند و کارت مربوطه را دریافت کردند.

وی ادامه داد: شعار سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان سینما؛ سرزمین خیال است که بچه ها با دنیای پرنقش و خیال خود می توانند برترین داوران برای انتخاب فیلم های برگزیده این جشنواره باشند.

طباطبایی توضیح داد: سال جاری 10 فیلم از بخش ایران سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 16 تا 20 مهرماه همزمان با هفته ملی کودک در پردیس هویزه در دو سانس 17 تا 19 و 19 تا 21 اکران می گردد و فقط بچه ها و نوجوانان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند به صورت رایگان دیدنگر این فیلم ها باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی گفت: مدت نمایش فیلم های این جشنواره حداقل 75 دقیقه و حداکثر 90 دقیقه است و داوران، این فیلم ها را دیدن نموده و بر اساس مولفه های مورد نظر در جدولی که به همین منظور تدوین شده است، امتیازات لازم را به هر یک از فیلم ها می دهند و در نهایت امتیازات جمع بندی شده و نتایج آن به دبیرخانه مرکزی جشنواره در اصفهان اعلام می گردد.

رییس اداره امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه نمود: شیوه نامه برای داوری فیلم های جشنواره بچه ها و نوجوانان در مشهد تنظیم شده و به همراه کارت به هر یک از داوران این جشنواره اعطا شده است تا طبق آن نسبت به داوری 10 فیلم مزبور اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "داوران کوچک جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران کوچک جشنواره فیلم های بچه ها و نوجوانان در مشهد انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید