غیبت مهره کلیدی استقلال در ملاقات برابر گل گهر

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران: استقلال امروز، چهارشنبه، به سیرجان سفر نموده تا برابر گل گهر، یکی از تیم های مدعی این دوره از رقابت های لیگ برتر قرار بگیرد؛ استقلال فعلا در رده دوم و گل گهر در رده پنجم قرار گرفته است. با این حال شرایط به گونه ای است که پیروزی گل گهر می تواند این تیم را در جدول رده بندی بالاتر از استقلال قرار دهد.

غیبت مهره کلیدی استقلال در ملاقات برابر گل گهر

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، شکست دادن استقلال، اما این روز ها کار سختی است؛ استقلال تا به اینجای لیگ هنوز شکستی نخورده و از آن مهمتر اینکه بعد از 5 بازی فقط یک بار هم دروازه اش باز شده است. این بدان معنی است که خط دفاعی استقلال نقش پررنگی در موفقیت های این تیم تا به این لحظه داشته است. وقتی هم صحبت از خط دفاعی استقلال می گردد ناخودآگاه همه نگاه ها متوجه زوج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند می گردد که یکی دو فصلی می گردد زوج بی نظیری را در خط دفاعی استقلال تشکیل داده اند.

استقلال در طول بازی های مخلف در این یکی دو فصل از مدافعان مختلفی استفاده نموده، ولی همیشه این دو نفر را در ترکیب داشته است. حالا، اما برای ملاقات حساس با گل گهر، استقلال نمی تواند محمدحسین مرادمند را در ترکیب داشته باشد. مدافع تاثیرگذار استقلال در بازی های گذشته، سرما خورده و آنطور که فرهاد مجیدی تایید نموده بازی با گل گهر را از دست داده است. احتمالا عارف آقاسی به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد، ولی مطمئنا طرفداران استقلال دوست داشتند مهره کلیدی شان در این بازی حساس در ترکیب اصلی قرار می گرفت.

منبع: فرارو

به "غیبت مهره کلیدی استقلال در ملاقات برابر گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت مهره کلیدی استقلال در ملاقات برابر گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید