کوشش بی نتیجه طرفداران آبی در شبکه های اجتماعی ، استراماچونی از ایران رفت

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، هجوم انبوه طرفداران استقلال به صفحه رسمی سرمربی و گذاشتن بیش از 100 هزار کامنت زیر تنها پست این صفحه هم نتوانست آندریا استراماچونی را از تصمیم خود منصرف کند.

کوشش بی نتیجه طرفداران آبی در شبکه های اجتماعی ، استراماچونی از ایران رفت

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، از شامگاه روز یکشنبه که خبر رسمی جدایی استراماچونی از استقلال منتشر شد، بسیاری از طرفداران درمانده آبی های پایتخت به صفحه رسمی استراما در اینستاگرام هجوم بردند و زیر تصویر چهره او با هشتگ #comebackstar پیغام گذاشتند. در کمتر از 12 ساعت بیش از 100 هزار کامنت با موضوع برگرد استرا در این صفحه ثبت شد و تعداد پیغام ها تا پیش از ساعت 10 روز دوشنبه به عدد عجیب 347 هزار رسید.

این در حالی است که دلیلا استراماچونی، همسر سرمربی مستعفی استقلال امکان کامنت گذاشتن زیر پست های خود را محدود نموده تا فعلا از هجوم طرفداران آبی در امان باشد. در همین زمان بیش از 15 هزار نفر به دنبال نماینده استراما در اینستاگرام افزوده شد و البته این افزایش عجیب و غریب و رسیدن تعداد فالونرها به مرز 300 هزار نفر هم نتوانست مانع رفتن سرمربی [پیشین] استقلال از ایران گردد.

گفته می گردد استراما بامداد امروز با یک پرواز خارجی از فرودگام امام تهران را به مقصد ترکیه ترک نموده و اعضای هیات مدیره شب گذشته نتوانسته اند با او ملاقات نمایند. به این ترتیب، استقلال تهران امروز قطعا بدون سرمربی به ملاقات پیکان می رود تا با به دست آوردن سه امتیاز، همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. شب گذشته مترجم استراماچونی گفته بود او بلیت میلان را هم رزرو نموده و شاید عصر امروز بازی استقلال و پیکان را از خانه خود در میلان تماشا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کوشش بی نتیجه طرفداران آبی در شبکه های اجتماعی ، استراماچونی از ایران رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بی نتیجه طرفداران آبی در شبکه های اجتماعی ، استراماچونی از ایران رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید