قاتل و وحشی امکان حضور در جشنواره چهلم را نخواهد داشت

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تهران (پانا) - در پی انتشار اخباری از سوی روابط عمومی فیلم قاتل و وحشی و ارسال آن به رسانه های گروهی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر گفت بر اساس بند هفت آئین نامه جشنواره، فیلم سینمایی قاتل و وحشی امکان حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر را (به علت عدم تطابق با آئین نامه جشنواره) ندارد.

قاتل و وحشی امکان حضور در جشنواره چهلم را نخواهد داشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در بند هفت آیین نامه چهلمین جشنواره فیلم فجر آمده است: به عنوان قاعده کلّی، جشنواره فیلم فجر، فقط فیلم هایی را که حداکثر در سالِ پیش از برگزاری جشنواره فراوری شده و قبلاً به جشنواره ارائه نشده باشد، می پذیرد. بنابراین، کلیه فیلم های متقاضی شرکت در هر یک از بخش های رقابتی، باید از سال 1399 به بعد فراوری شده و در دوره های گذشته جشنواره نیز مورد بازبینی هیأت انتخاب قرار نگرفته باشند.

دبیرخانه جشنواره چهلم اعلام نمود: بر اساس مستندات موجود در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، فیلم قاتل و وحشی ساخته آقای حمید نعمت الله، پیش از سال 1399 فراوری شده، فرم شرکت در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر نموده، مورد بازبینی هیأت انتخاب قرار گرفته و صورتجلسه آن به امضای هفت عضو هیات انتخاب دوره سی و هشتم رسیده است.

لذا برخلاف فضاسازی رسانه ای اجرا شده، با توجه به آیین نامه جشنواره، فیلم قاتل و وحشی از نظر قانونی امکان حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را نخواهد داشت.

بدیهی است در صورت لزوم، روابط عمومی جشنواره، سند ارائه و بازبینی فیلم مذکور در جشنواره سی و هشتم فجر را منتشر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قاتل و وحشی امکان حضور در جشنواره چهلم را نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل و وحشی امکان حضور در جشنواره چهلم را نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید