ماهیانه 15 هزار دلار، آخرین خواسته حدادی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در این مدت رقم های متفاوتی مطرح شده. از در خواست ماهیانه 23 هزار دلار تا همان 100 میلیون تومانی که فدراسیون می گوید؛ اما آخرین خواسته و پیشنهاد قهرمان پرتاب دیسک آسیا، 15 هزار دلار برای هر ماه است.

ماهیانه 15 هزار دلار، آخرین خواسته حدادی

ناتوانی ورزشی ها در برقراری ارتباط

این روزها و با شرایطی که در کشور وجود دارد، دلار و نواساناتی که در قیمتش وجود دارد، تاثیر مستقیم در خیلی از بخش ها دارد؛ حتی توافقاتی که خیلی ساده می توان آنها را رقم زد اما موانعی دارند. البته این موانع در ورزش بیشتر به چشم می ایند چراکه اتفاق های ورزش ملموس تر است و چهره های این حوزه بیشتر مقابل چشم مردم قرار دارند. یکی ازاین چهره ها احسان حدادی است و یکی از توافقاتی که معطل مانده، نوسانات قیمت دلار است. عاملی که باعث شده نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن و فدراسیون دوومیدانی نتوانند بر سر یک رقم برای آماده سازی جهت حضور در المپیک توکیو به توافق برسند.

آزاده پیراکوه - با وجود گذشت چند ماه از بازی های آسیایی، احسان حدادی و فدراسیون دوومیدانی نتوانسته اند برای ادامه همکاری به توافق برسند و این یکی از عجایب ورزش ایران است تا جاییکه پای رییس کمیته ملی المپیک به موضوع باز شده است. در حالیکه رییس کمیته باید به دنبال مسائل کلان ورزش باشد، ضعف مدیریتی در فدراسیون دوومیدانی در راستا توافق با یک ورزشکار، کار را به جایی رسانده که رضا صالحی امیری، کار را به دست گرفته تا شاید بتواند برای حل این مشکل راه حلی پیدا کند. چند دیدار جداگانه با طرفین این موضع (رییس فدراسیون به همراه تیمورغیاثی و احسان حدادی) برگزار گردیده و یک جلسه مشترک هم ترتیب داده شده است اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

طولانی شدن این پروسه قبل از هر چیزی این سوال را به ذهن می رساند که چرا باید برنامه ریزی برای یک ورزشکار تا این حد پیچیده باشد اما کسانیکه امروز کنار مجید کیهانی حضور دارند، این نکته را یادآوری می نمایند که وضعیت امروز، نتیجه ورزشکارسالاری و زیاده خواهی قهرمانان است؛ در حالیکه می توان از زاویه دیگر هم به این موضوع نگاه کرد. در اینکه بعضی چهره های ورزشی، خواسته هایی فراتر از توان اقتصادی ورزش کشور دارند، تردیدی نیست اما بحث اصلی در این مورد، ناتوانی در مدیریت یک رابطه است و البته عاملی که باعث طولانی شدن این اختلاف شده است. جالب است که در این رابطه یک جمله کلیدی از زبان حدادی شنیده می گردد؛ اینکه چرا هیچ وقت او و رییس فدراسیون، بدون حضور افرادی دیگر، با هم صحبت ننموده اند؟ آیا تعامل رییس فدراسیون و ورزشکار، بدون حضور بعضی چهره ها که یکی دو نفرشان خیلی هم دل خوشی از چهره های دوومیدانی ندارند، نتیج بهتری در پی نداشت؟ -

ماهیانه 15 هزار دلار، خواسته حدادی

گویا بعد از نشست مشترکی که حدود دو هفته قبل برگزار گردید، احسان حدادی چند روز قبل دیدار دیگری هم با رییس کمیته ملی المپیک داشته و بعضی موارد را مطرح نموده اما هنوز معین نیست که قرار است چه اتفاقی بیفتد.

موضع اختصاص 100 میلیون تومان به احسان حدادی برای برنامه ریزی تمریناتش و پوشش همه هزینه ها، در یک ماه اخیر حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرد و حتی هجمه هایی را علیه حدادی ایجاد کرد اما وقتی بازهم توافق حاصل نمی گردد، این سوال پیش می آید که مشکل از کجاست؟

فدراسیون می گوید با یاری کمیته ملی المپیک، ماهیانه 100 میلیون تومان در اختیار احسان قرار می گیرد و او باید هزینه جذب مربی، هزینه های اردو و ... را پرداخت کند و با هر مربی می خواهد قرارداد بندد اما احسان حرف دیگری می زند. او می گوید با توجه به نوسانات ارز، هیچ کسی نمی تواند نسبت به آینده با اطمینان حرف بزند و او نمی تواند روی پولی که با واحد ریال به او می دهند، برنامه ریزی کند.

در این مدت رقم های متفاوتی مطرح شده. از در خواست ماهیانه 23 هزار دلار گرفته تا همان 100 میلیون تومانی که فدراسیون می گوید؛ اما آخرین خواسته و پیشنهاد قهرمان پرتاب دیسک آسیا، 15 هزار دلار برای هر ماه است و حالا باید دید با این رقم موافقت می گردد یا خیر؟ تاکید روی پرداخت مبلغ به صورت دلار است، چراکه معین نیست تا چند ماه آینده چه اتفاقی برای قیمت دلار می افتد

در اینکه موافقت با این مبلغ درست است یا خیر، و اینکه با این پول میشه چه کارهایی کرد، حتما بحث های زیادی مطرح می گردد اما نکته ای که وجود دارد، احسان در کنار ارائه این خواسته، قولی هم داده و اینکه به احتمال 80 درصد در المپیک 2020 روی سکو می رود.

با این شرایط باید دید در همین یکی دو روز پیش رو چه اتفاقی می افتد و آیا توافقی حاصل می گردد یا خیر؟

منبع: ایران ورزشی

به "ماهیانه 15 هزار دلار، آخرین خواسته حدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهیانه 15 هزار دلار، آخرین خواسته حدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید