پلیس آگاهی، سرقت 143 هزار یورویی در تهران!

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، پلیس آگاهی تهران عظیم از انهدام باند سارقان زورگیری اطلاع داد که به بهانه صدور ویزا و اقامت در خارج از کشور 143 هزار یورو را به سرقت بردند.

پلیس آگاهی، سرقت 143 هزار یورویی در تهران!

به گزارش گروه اجتماعی انجمنهای سلوبلاگ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از انهدام اعضای باند 4 نفره ای که به بهانه صدور ویزا و اقامت خارج از کشور از مالباخته 143 هزار یورو زورگیری نموده بودند، اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: هشتم خرداد ماه یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و گفت، برای تهیه ویزا به همراه داشتن مبلغ 143 هزار یورو به آژانس هواپیمایی واقع در حوالی شیخ بهائی مراجعه و اعضای این آژانس اموالم را با زورگیری سرقت و از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران عظیم اضافه کرد: با عنایت به حساسیت موضوع، پرونده بصورت ویژه در دستور کار تیم مبارزه با سرقت بعنف پایگاه سوم قرار می گیرد که در گام نخست تحقیقات طی بازدید از محل سرقت معین می گردد سارقان 3 مرد و یک زن بودند که با اسناد مجعول هویتی آژانس هواپیمایی اجاره نموده و با ترغیب سوژه به آوردن وجوه نقدی به محل آژانس، دست و پا وی را بسته و وجوه نقدی اش را سرقت و متواری شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با جمع بندی سرنخ های بدست آمده و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم پیروز به شناسایی 3 تن از سارقان در محدوده جنوب شرق تهران می شوند.

وی اضافه کرد: در یک عملیات پیروز پلیسی در نهم تیرماه هر 3 متهم پرونده به نام های میلاد، حسن و سینا دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند و هر سه متهم پس از دستگیری صراحتاً به زورگیری از مال باخته به سرکردگی خانمی به نام شیما اعتراف کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با انجام اقدامات پلیسی و کوشش شبانه روزی کارآگاهان بیست و یکم تیرماه سرنموده باند نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و هر 4 متهم به سرقت از مالباخته به میزان 43 هزار یورو اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در خاتمه گفت: با توجه به اعتراف صریح سرنموده باند و ایادی وابسته حسب دستور بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان با قرار صادره تحت الحفظ برای ادامه تحقیقات و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت بعنف پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلیس آگاهی، سرقت 143 هزار یورویی در تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آگاهی، سرقت 143 هزار یورویی در تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید