حسن یزدانی با دست خالی نمی تواند از مردم پذیرایی کند ، فکر می کنید من خرج سنگین پسرم را از کجا می دهم؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سنگین وزن سابق کشتی ایران می گوید: به حسن یزدانی 2 میلیارد هم بدهند کم است، چرا که من می دانم حسن یزدانی چه سختی هایی را تحمل نموده و چه استخوان هایی را خورد نموده تا حسن یزدانی گردد.

حسن یزدانی با دست خالی نمی تواند از مردم پذیرایی کند ، فکر می کنید من خرج سنگین پسرم را از کجا می دهم؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ فردین معصومی در مورد برخی اخبار و هجمه ها درباره قرارداد حسن یزدانی در لیگ برتر کشتی گفت: به حسن یزدانی 2 میلیارد هم بدهند کم است، چرا که من می دانم حسن یزدانی چه سختی هایی را تحمل نموده و چه استخوان هایی را خورد نموده است تا حسن یزدانی گردد. به نظر من 800 میلیون یا یک میلیارد پولی نیست که امروز کامران قاسم پور و یا حسن یزدانی در لیگ می گیرند. المپیک که می گردد همه دنبال کشتی هستند تا بتواند مدال کسب کند، اما به قراردادهای لیگ که می رسد همه چیز عوض می گردد.

وی اضافه کرد: ظاهرا برخی ها قرارداد فوتبالیست ها را فراموش نموده اند، من نمی گویم کسی که در فوتبال حرفه ای کار می نماید نباید حق خود را بگیرد. فوتبال و والیبال رشته های هستند که دستمزدهای میلیاردی دارند، اما کشتی که ورزش ما ایرانی ها است. آیا 800 میلیون برای یک قهرمان المپیک و دنیا زیاد است؟ به نظرم این نگاه ها کارشناسی نیست و فقط عده ای با خصومت های شخصی که دارند اینگونه تسویه حساب می نمایند.

معصومی در ادامه مطرح نمود: کسانی که به دستمزد حسن یزدانی اعتراض دارند می دانند یک جفت کفش کشتی چند است؟ می دانند هزینه های رفت و آمد و خورد و خوراک ورزشکاران چقدر شده است؟ حسن یزدانی پهلوان این مملکت است و وقتی مردم به خانه او مراجعه می نمایند نمی تواند با دست خالی از آن ها پذیرایی کند. این عزیزان پهلوان هستند و منش پهلوانی دارند. مردم کشتی گیران را دوست دارند و با توجه منش پهلوانی به آن ها مراجعه می نمایند.

وی تأکید کرد: حسن یزدانی، کامران قاسمپور، رحمان عموزاد و امیرحسین زارع کشتی گیران المپیکی و دنیای هستند و به نظر من باید قرارداد آن ها 8 میلیارد تومان باشد نه یک میلیارد که تازه به آن هم اعتراض وجود دارد. امروز پسر من که برای اردوهای تیم ملی به تهران می آید هر پروازی که برای او می گیرم حدود یک میلیون و خورده ای پرداخت می کنم. من فردین معصومی از کجا آورده ام؟ از همین لیگ برتر کشتی. 10 سال در لیگ برتر فعال بودم تا توانستم پولی جمع کنم و آینده خود و خانواده ام را بسازم. اگر لیگ نبود من هم امروز باید کاسه گدایی به دست می گرفتم.

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که اینگونه هجمه ها در لیگ برتر تأثیر می گذارد یا خیر؟ گفت: ببینید یا باید فدراسیون کشتی، کشتی گیران را از نظر اقتصادی تأمین کند یا باید به وسیله لیگ عایدی خود را داشته باشند. قطعا این موضوع برای فدراسیون امکان پذیر نیست. به علت اینکه هزینه های اعزام، خود سنگین است فدراسیون نمی تواند بعد از کسب مدال به وسیله کشتی گیران پاداش های بزرگ بدهد. کشتی گیران در طول یک سال 6 ماه در اردوهای تیم ملی هستند، خوب یک کشتی گیر چگونه باید آینده خود را بسازد.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی از کشتی گیران نان آور خانه و خرج خانه به دوش می کشند و زن و فرزند دارند و یا برخی از کشتی گیران یاری حال پدران و مادران خود هستند. به هر حال کشتی رشته اول مملکت ما است و باید لیگ آن در شان کشورمان باشد و در بالاترین سطح دیده گردد. اگر هزینه ای که در فوتبال می گردد یک سوم آن در کشتی خرج گردد می دانید در کشتی چه اتفاق هایی می افتد؟ من خودم عاشق فوتبال هستم و دوستان بسیار زیادی هم در این رشته ورزشی چه مربی و چه فوتبالیست دارم. من منکر فوتبالیست ها نیستم که دستمزد نگیرند. من حرفم این است که کشتی گیران هم باید به حق خود برسند تا بتوانند در آینده زندگی خوبی داشته باشند.

معصومی خاطر نشان کرد: شما ببینید حسن یزدانی در المپیک در فینال شکست می خورد، می آید و از مردم خود عذرخواهی می نماید که با هیچ پولی نمی گردد آن را عوض کرد یا رضا اطری که مقابل تلویزیون گریه می نماید برای اینکه نتوانسته پیروز گردد و یا امیرحسین زارع که بعد از چند سال طلای سنگین وزن را به دست بیاورد. به نظر شما این افراد باید چقدر بگیرند و کشتی بگیرند؟ مردم برای تماشا کشتی کامران و حسن سر و دست می شنمایند. این انتقادها و حرف ها منصفانه نیست و این حرف ها را قبول ندارم. حسن یزدانی و کامران قاسم پور برند کشتی ایران هستند و باید ارزششان حفظ گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حسن یزدانی با دست خالی نمی تواند از مردم پذیرایی کند ، فکر می کنید من خرج سنگین پسرم را از کجا می دهم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی با دست خالی نمی تواند از مردم پذیرایی کند ، فکر می کنید من خرج سنگین پسرم را از کجا می دهم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید