کوهنوردانی از 10 کشور دنیا به سبلان صعود می نمایند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، محمدرضا برادران عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار گردید، بیان کرد: طبق پیش بینی های به عمل آمده از 9 الی 12 بهمن ماه صعود بین المللی کوهنوردانی از 10 کشور خارجی به کوه سبلان انجام خواهد پذیرفت.

کوهنوردانی از 10 کشور دنیا به سبلان صعود می نمایند

به گفته وی در این برنامه حضور 400 کوهنورد داخلی و خارجی پیش بینی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: این صعود بزرگ زمستانی در راستای اجرای طرح زمستان بیدار و برای اولین بار در سطح استان با این وسعت انجام می پذیرد و هماهنگی های لازم در این خصوص با فدراسیون کوهنوردی نیز انجام پذیرفته است.

برادران یادآور شد: به منظور میزبانی مناسب از این صعود بین المللی، بازگشایی مسیرهای صعود در صورت شدت گیری بارش ها و برخورداری از خودروهای امدادی به هنگام بروز هر گونه حادثه ضروری بوده و باید تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده گردد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل توضیح داد: پیش از این استان اردبیل در میزبانی از رویدادهای مهم بین المللی و جهانی پیروز ظاهر شده که نمونه پیروز آن را در میزبانی های پیاپی از مسابقات جهانی و آسیایی والیبال در رده های سنی بزرگسالان و امید شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در میزبانی از این صعود بزرگ کوهنوردی با تعامل مناسب دستگاه های مرتبط اجرایی بتوان به اهداف درنظر گرفته شده دست یافته و قابلیت های شاخص ورزشی و گردشگری منطقه را به شکل مناسبی به ورزشکاران حاضر نشان داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوهنوردانی از 10 کشور دنیا به سبلان صعود می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهنوردانی از 10 کشور دنیا به سبلان صعود می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید