گواردیولا: شرایط مان از فصل گذشته بهتر است، استونز را تحسین می کنم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از کسب سومین برد متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و نمایش خوب مدافع انگلیسی تیمش مقابل المپیاکوس ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: شرایط مان از فصل گذشته بهتر است، استونز را تحسین می کنم

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، پپ گواردیولا پس از پیروزی خانگی شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش مقابل المپیاکوس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که این تیم را با 9 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار داد، عملکرد شاگردانش به خصوص جان استونز در خط دفاعی تیم را ستود. در این بازی استونز در کنار ناتان آکه در مرکز خط دفاعی نهاده شد و به بسته ماندن دروازه سیتی یاری کرد، طوری که میهمان یونانی تنها یک شوت به سمت دروازه میزبان شلیک کرد. اتفاق خوب دیگری که برای تیم گواردیولا رخ داد بازگشت توأم با گلزنی گابریل ژسوس به خط حمله بود.

گواردیولا در خاتمه این مسابقه به شبکه BT اسپورت گفت: فصل گذشته ما به اندازه کافی برای حضور در لیگ قهرمانان بازیکن آماده نداشتیم و مصدومیت ها کابوس مان شده بود. امشب یک بازی بسیار خوب را دیدیم به خصوص از ناتان آکه در ابتدای مسابقه و همینطور از جان (استونز) در ادامه بازی. جان در سطحی باورنکردنی به ترکیب ما برگشته است و من می توانم بگویم که عملکردش تقریباً بی عیب و نقص بود. ارائه چنین عملکردی برای یک بازیکن که مدت زیادی از میادین دور بوده است، آسان نیست. من او را به خاطر ذهنیتی که دارد تحسین می کنم. او واقعاً خوب بازی کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی انجمنهای سلوبلاگ بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی سپس از بازگشت ژسوس به ترکیب این تیم در لیگ قهرمانان و گلزنی او در دومین بازی اش پس از غیبتی طولانی به خاطر مصدومیت ابراز خرسندی کرد.

مهاجم برزیلی سیتی تنها 12 دقیقه پس از ورودش به میدان دومین گل این تیم را زد و گواردیولا درباره او گفت: ما در نیمه اول استثنایی بودیم و متأسفانه نتوانستیم گل های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم ما در دقایقی از بازی مشکلاتی داشتیم، اما زمانی که گل دوم را زدیم دیگر بازی تقریباً تمام شد. برای رسیدن به گل دوم کمی به دردسر افتادیم، اما در نهایت با یک گل فوق العاده از گابریل و بعد از آن با گل ژوائو کانسلو بازی تمام شد. در کل بازگشت گابریل برای ما و خودش اتفاق خوبی بود. حالا چند روز باید استراحت و به خوبی برای بازی مقابل لیورپول و پس از آن بازی های ملی تجدیدقوا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: شرایط مان از فصل گذشته بهتر است، استونز را تحسین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: شرایط مان از فصل گذشته بهتر است، استونز را تحسین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید