افتتاح کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 از راه اندازی کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه های فرهنگی و آموزشی در حریم غرب تهران اطلاع داد.

افتتاح کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ آنلاین، وحیدرضا محمدیشهردار منطقه22 راه اندازی کتابخانه در محله های منطقه و بعلاوه روستاهای حریم غربی مرکز را از نیازهای فرهنگی جامعه دانست و گفت: استفاده و بهره بردن از ظرفیت های موجود برای ترویج فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی امری مهم و لازم است. درهمین راستا همزمان با هفته ملی کودک به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و خیران، کتابخانه مدرسه شهدا روستای وردیج برای گروه سنی کودک و نوجوان به بره برداری رسید.

محمدی با بیان این موضوع که کتابخانه ها خاستگاه پرورش روح، فکر و فرهنگ و علم در جامعه به شمار می روند، اضافه نمود: وجود زیرساخت ها و امکانات در روستاها باعث کاهش مهاجرت ساکنان روستاها به شهر و ایجاد اشتغالزایی روستایی خواهد شد، به همین منظور مدیریت شهری در روستاهای حریم تهران امکانات جدیدی را با مشارکت خیران و کارآفرینان فراهم می نماید. برای مثال راه اندازی این کتابخانه یکی از خواسته و مطالبات ساکنان این محدود بود. اکنون این کتابخانه با بیش از 220عنوان کتاب در زمینه های مختلف همانند ادبیات، آموزشی، داستان و غیره برای گروه کودک و نوجوان تجهیز شده است. بعلاوه یکی دیگر از خواسته های اهالی روستای وردیج و واریش فراهم کردن محیط ورزشی برای اوقات فراغت بچه ها، نوجوانان و جوانان است. مدیریت شهری برای محقق شدن این خواسته نیز میخواهد تا زمین فوتبالی را در این روستا برای رفاه حال ساکنان ایجاد کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید