اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/بوشهر مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدامات اجرا شده برای مقابله با کرونا در این شهر را تشریح کرد.

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

عبدالله کردگار صبح امروز در جمع انجمنهای سلوبلاگ در بوشهر اظهار کرد: در راستای سالم سازی محیط و ایجاد فضایی عاری از میکروب، اقدامات وسیعی برای ضدعفونی کردن مکان های عمومی توسط پاکبانان شروع شده است.

وی اضافه نمود: هر چند شواهد موجود نشان می دهد که ویروس کرونا در بوشهر فعال نشده اما در اولین گام و در راستای مقابله با این ویروس، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن بازارهای ماهی فروشان و مرکز عرصه تره بار در مرکز شهر بوشهر نموده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر توضیح داد: روز گذشته نیز درمانگاه ایثار شستشو و ضد عفونی شد و از شب گذشته نیز شستشو و ضدعفونی کردن استانداری، فرمانداری و دیگر ساختمان های ادارات دولتی در دستور کار نهاده شد.

کردگار ادامه داد: شستشو و ضدعفونی کردن نیمکت های درون بوستان ها، فضای بازی بچه ها و تمامی مخازن جمع آوری زباله نیز در دستور کار نهاده شده که بخشی از آن به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با وجود به کارگیری تعداد فراوانی نیروی جدید پاکبان برای شستشو و ضدعفونی کردن مکان های دولتی و عمومی در کنار پاکبانان قدیمی، بتوانیم طی 48 ساعت آینده همه این فضاها را ضدعفونی کنیم.

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: همه این فعالیت ها در راستای پیشگیری بوده تا محیطی امن و بهداشتی را برای شهروندان رقم زنیم.

کردگار مطرح نمود: البته پیش از این همه پاکبانان در دوره های آموزشی سلامت شرکت جسته و با طب کار آشنایی کاملی دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید