برگزاری مراسم معارفه معاون تازه وزارت ورزش بدون حضور وزیر

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، محمد پولادگر امروز شنبه با حکم حمید سجادی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش انتخاب شد.

برگزاری مراسم معارفه معاون تازه وزارت ورزش بدون حضور وزیر

مراسم معارفه پولادگر هم امروز برگزار گردید در شرایطی که حمید سجادی در آن حضور نداشت.

در این مراسم که باحضور جمعی از معاونان و مدیران ذیربط وزارت ورزش برگزار گردید، سیدمحمد پولادگر در این جلسه با تاکید بر لزوم همدلی بین همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی و کوشش ما در این معاونت براین خواهد بود که در لحظه بتوانیم کارها را انجام دهیم و به بعد موکول نکنیم. قطعا کاری پیروز خواهد بود که به صورت گروهی انجام گردد و ما نیز از ظرفیت همه مجموعه برای رسیدن به اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان بهره خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بازی های آسیایی را به زودی در پیش داریم و بعلاوه برای المپیک نیز باید آماده شویم همه تمرکز خود را درجهت آماده شدن فدراسیون ها خواهیم گذاشت و هدف ما این است که کاروان کیفی را روانه مسابقات کنیم. زمان زیادی تا آغاز بازی های آسیایی هانگژو باقی نمانده و می بایست همه فدراسیون ها کوشش خود را برای آماده سازی تیم ها انجام دهند و ما نیز هرآنچه که از دستمان برآید برای یاری به ورزش قهرمانی به کار خواهیم گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اعلام نمود: هدف دیگر ما این است که باری از روی دوش ورزش کشور برداریم و به همین دلیل احتیاج به کوشش همه مجموعه وزارت ورزش و جوانان داریم. ورزش در همه روابط اجتماعی، مالی و سیاسی تاثیرگذار است و بدون شک پیروزیت ورزش در کشور با خود شادابی و نشاط اجتماعی می آورد. ما باید در جهت تقویت عرق ملی قدم برداریم و با توجه به وجود بعضی مسائل مالی سعی کنیم در جهت برطرف مسائل مردم قدم برداریم.

پولادگر گفت: هرچه قدر ما بتوانیم پیروزیت در ورزش به دست آوریم قطعا دشمن را مایوس می کنیم و موجب رشد و ارتقای کشور در همه حوزه ها خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری مراسم معارفه معاون تازه وزارت ورزش بدون حضور وزیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم معارفه معاون تازه وزارت ورزش بدون حضور وزیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید