بودجه عمده ترین مشکل گروه های جهادی در کردستان است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، مسئول گروه های جهادی استان کردستان کمبود بودجه و نبود نیروی انسانی متخصص را عمده ترین مشکل گروه های جهادی (دانشجویی، مردمی و...) در استان کردستان مطرح نمود.

بودجه عمده ترین مشکل گروه های جهادی در کردستان است

مهران رضایی، مسئول گروه های جهادی مجمع جهادگران استان کردستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه انجمنهای سلوبلاگ، در مورد مسائل گروه های جهادی گفت: گروه های جهادی با مسائل بسیاری روبرو هستند و عمده ترین مشکل آنان در استان کردستان، کمبود بودجه است.

مسئول گروه های جهادی مجمع جهادگران استان کردستان اضافه کرد: مسئله دومی که گروه ها با آن روبرو هستند، نبود نیروی انسانی متخصص است. در صورتی که گروه ها براساس رسالتی معین و بر حسب تخصص تشکیل شوند، این مشکل برطرف می گردد و جهادگران به راحتی در عرصه های مالی، اجتماعی و فرهنگی و... به فعالیت خواهند پرداخت و اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.

رضایی یادآور شد: اینکه بیشتر گروه های جهادی در عرصه عمرانی فعالیت دارند گام مثبتی است، اما باعث شده جهادگران گروه های مختلف (دانشجویی، مردمی و...) از سایر عرصه ها غافل شوند. ضروری است تغییری در این زمینه صورت گیرد و گروه های تخصصی تر نیز تشکیل شوند.

مسئول گروه جهادی شهدای وحدت ابراز کرد: نادیده دریافت استان کردستان در بحث های مالی و تخصیص وام به افراد تحت حمایت گروه های جهادی یکی دیگر از مسائلی است که گروه ها با آن روبرو هستند و متاسفانه مسئولان استانی در این بخش و در زمینه تخصیص وام به مردم کم لطفی می نمایند و همکاری لازم را با جهادگران ندارند تا شاهد اشتغالزایی مردم تحت حمایتشان باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بودجه عمده ترین مشکل گروه های جهادی در کردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه عمده ترین مشکل گروه های جهادی در کردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید