توافق ایران با ICF برای فراوری قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، یکی از دستاوردهای حضور رئیس فدراسیون قایقرانی در کنگره فدراسیون جهانی، جلب موافقت ICF برای فراوری قایق استاندارد کانوئینگ در ایران بود.

توافق ایران با ICF برای فراوری قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا

رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه کنگره فدراسیون جهانی پس از اعلام اینکه ایران به عنوان محور توسعه قایقرانی در غرب آسیا فعالیت کند، از توان فراوریکنندگان ایرانی برای ساخت قایق صحبت کرد. در این راستا پس از جلب موافقت فدراسیون جهانی و شرکت فراوریکننده قایق نلو، فراوری قایق در ایران با همکاری این شرکت و ارسال آن به کشورهای آسیایی و همجوار در دستور کار نهاده شد.

در ازای این اقدام، شرکت نلو نیز 60 قایق و 60 پاروی به روز را به فدراسیون قایقرانی ایران اهدا خواهد نمود.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در این باره گفت: ایران سال هاست که قایق فراوری می نماید و توان فراوری قایق استاندارد جهانی هم در کشور وجود دارد. امامشکل اصلی ما بازار فروش قایق است و باید برای این کار قایق های فراوری شده را صادر کنیم.

علیرضا سهرابیان با اشاره به مذاکراتش با مسئولان فدراسیون جهانی برای فراوری قایق در ایران اظهار کرد: این موضوع را با مسئولان ICF و شرکت نلو مطرح کردیم که مورد استقبال آن ها واقع شد. در این راستا قرار بر این شد که با همکاری شرکت نلو قایق استاندارد در ایران فراوری و به کشورهای آسیایی و همسایه صادر گردد و در ازای آن نلو قایق در اختیار فدراسیون ایران قرار دهد.

رئیس فدراسیون قایقرانی بعلاوه اعلام کرد: معتقدم توان فراوریکننده های ما بیش از این هاست و با همین هدف مذاکرات را برای جلب نظر فدراسیون جهانی و شرکت فراوریکننده قایق انجام دادیم که خوشبختانه با استقبال آن ها روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توافق ایران با ICF برای فراوری قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق ایران با ICF برای فراوری قایق نلو و توسعه قایقرانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید