جشنواره لوکارنو از بازیگر فرانسوی تجلیل می نماید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، لتیسیا کاستا جایزه فزونی فستیوال فیلم لوکارنو 2021 را دریافت می نماید.

جشنواره لوکارنو از بازیگر فرانسوی تجلیل می نماید

به گزارش گروه فرهنگی انجمنهای سلوبلاگ به نقل از ورایتی، لتیسیا کاستا بازیگر فرانسوی جایزه رجحان فستیوال فیلم لوکارنوی سال جاری را دریافت می نماید. هدف از اهدای این جایزه تجلیل از شخصیت هایی است که اثری فردی بر سینمای معاصر به جای گذاشته اند.

این فستیوال شناخته شده سوییسی که تمرکزش بر سینمای مستقل جهانی است، می خواهد در به رسمیت شناختن راستا حرفه ای کاری کاستا به او این جایزه را اهدا کند. کاستا که کارش را با صنعت مد شروع کرد بعد از بازی در تئاتر به سینما آمد و به گفته لوکارنو حالا تبدیل به یکی از انعطاف پذیرترین استعداد های بازیگری هزاره تازه شده است.

کاستا کار بازیگری خود را در سال 1999 و با نقش آفرینی در فیلم آستریکس و اوبلیکس مقابل سزار به کارگردانی کلاد زیدی شروع کرد و بعد از آن در سال 2001 در فیلم روح های بی رحم رائول روئیز، در 2002 در خیابان عشق پاتریس لوکونته و 2009 در چهره سای مینگ-لیانگ نقش آفرینی کرد.

در 2021 هم سه فیلم تازه از او اکران می گردد که شامل لویی به کارگردانی جیولامه کانت، نهضت لویی گارل و به گفته پلیس فردریک ویدو می گردد.

جیونا نازارو مدیر تازه فستیوال لوکارنو در بیانیه ای گفت: لتیسیا کاستا نمایانگر مفهومی به شدت مدرن از سینماست که همراه با تحول ادامه دار مخاطبان و فیلم حرکت می نماید. تحقیقات هنری او باعث شده او بتواند با تعدادی از نوآورترین فیلمسازان دوران اخیر همکاری کند و در عین حال سبک بازیگری خاص سینمای کلاسیک را هم حفظ کند.

تجلیل از کاستا روز چهارم آگوست (13 مرداد) که افتتاحیه لوکارنو است در سالن پیازا گرانده 8 هزار نفری انجام می گردد. هفتاد و چهارمین دوره لوکارنو تا روز چهاردهم آگوست (23 مرداد) ادامه خواهد داشت و به صورت حضوری برگزار می گردد.

از افرادی که قبلاً جایزه رجحان لوکارنو را دریافت نموده اند می توان از ای تن هاوک، متیو کاسوویتز، ادوارد نورتون، جان مالکوویچ، ژولیت بی نوش و ایزابل هوپر نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جشنواره لوکارنو از بازیگر فرانسوی تجلیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره لوکارنو از بازیگر فرانسوی تجلیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید