حضور نیروهای شهرداری تهران در عراق تا 30 مهرماه

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران آنلاین:معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار 4 هزار و 310 نیروی خدمات رسان در مرزها و کشور عراق به منظور برگزاری مراسم اربعین تا 30 مهرماه خبر داد.

حضور نیروهای شهرداری تهران در عراق تا 30 مهرماه

مجتبی یزدانی در گفت وگو با شهرنوشت ضمن اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده شهرداری های تهران، رشت، همدان و اصفهان هزار و 44 نیروی انسانی، 50 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 86 چشمه سرویس بهداشتی و 9 اکیپ آتش نشانی را در شهر کربلا مستقر کردند.

او ادامه داد: هزار و 55 نیروی انسانی، 38 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی، 120 چشمه سرویس بهداشتی و 5 اکیپ آتش نشانی نیز با هماهنگی شهرداری های تهران، مشهد و کرج در شهر نجف اشرف حضور دارند.

به گفته رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کل کشور، شهرداری تهران با 100 نیروی انسانی، دو دستگاه خودروی خدماتی و یک اکیپ آتش نشانی مسئولیت خدمات رسانی در شهر کوفه را برعهده دارند.

یزدانی شرح داد: همچنین با همکاری شهرداری های تهران و قم 100 نیروی انسانی به همراه هزار و 500 نیروی مردمی داوطلب سازماندهی شده و 2 اکیپ کامل آتش نشانی به زائران در راستا پیاده روی نجف تا کربلا خدمات ارائه می دهند.

او گفت: 2 هزار و 310 نیروی انسانی، 97 دستگاه انواع خودروی خدماتی، 218 چشمه سرویس بهداشتی و 16 اکیپ آتشنشانی از 13 تا 30 مهرماه برای خدمات رسانی به زائران در کشور عراق مستقر هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان با اشاره به تعداد کلی نیروهای مستقر در مرزها و کشور عراق مطرح نمود: درمجموع، 4 هزار و 310 نیروی انسانی، 284 دستگاه انواع ماشین آلات خدماتی و 42 اکیپ آتش نشانی در حال خدمات رسانی به زائران در مرزها و کشور عراق هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "حضور نیروهای شهرداری تهران در عراق تا 30 مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نیروهای شهرداری تهران در عراق تا 30 مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید