خبرنگاران جشنواره های عکاسی شهر من، شهر سالم و همه دختران شهر من برگزار گردید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تبریز- خبرنگاران - در آستانه الحاق شهر جدید سهند به شبکه شهرهای سالم دنیا، آیین اختتامیه جشنواره های عکاسی شهر من، شهر سالم و همه دختران شهر من با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهر برگزار گردید.

خبرنگاران جشنواره های عکاسی شهر من، شهر سالم و همه دختران شهر من برگزار گردید

باباک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در اختتامیه این دو جشنواره با اشاره به پیوستن قریب الوقوع این شهر به جامعه شهرهای ایمن و مروج سلامت گفت: یک شهر توسعه یافته نیازمند شهفرایندان توسعه یافته است و اصحاب فرهنگ و هنر از جمله ذخایر ارزشمند و منابع انسانی یک شهر هستند که نقش موثری در راهنمایی اقشار مختلف جامعه با زبان هنر به سمت توسعه دارند.

محمدعلی قلی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو نیز با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری این جشنواره ها و ضمن تقدیر از حضور برگزیدگان در این مراسم از بابت عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه با حضور تمامی شرکت کنندگان به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی کرد.

وی گفت: سومین جشنواره همه دختران شهر من در تابستان سال گذشته در رشته های ادبی و هنری و در موضوعات نقش دختران در توسعه شهر، دختران امروز، مادران فردا، دختران و امید به زندگی، و دختران و سبک زندگی کلید خورد که بیش از 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی اظهار داشت: با توجه به آماده سازی شهر سهند برای عضویت در جامعه شهرهای ایمن و مروج سلامت، یکی از برنامه های کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع شهر من، شهر سالم بود که با هدف ترغیب شهفرایندان و ایجاد حساسیت و جلب مشارکت شهفرایندان نسبت به موضوع، در محورهای توسعه شهر، فرهنگ آپارتمان نشینی، ایثار و همدلی در سهند و طرح ها و پروژه های ماندگار شهر برگزار گردید و بیش از 120 اثر از 80 نفر به این جشنواره ارسال شد.

دبیر برگزاری سومین جشنواره همه دختران شهر من اضافه کرد: در نظر داشتیم مراسم اختتامیه این جشنواره را در شهریور ماه سال گذشته و هم زمان با هفته وحدت برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش میزان مبتلایان و تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر عدم برگزاری هر گونه تجمع، این مراسم با تاخیر برگزار گردید و امروز مجبور شدیم با حضور منتخبین و افراد برگزیده آیین اختتامیه این جشنواره را برگزار کنیم.

این 2 جشنواره با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی و فیلم و عکس شهرستان و با همکاری فرمانداری، شبکه جامع سلامت شهرستان و شهرداری سهند برگزار گردید و طی نمایشگاهی آثار منتخب در حاشیه معرفی برگزیدگان در ساختمان شهرداری سهند به نمایش گذاشته شد.

در انتها بیانیه هیات داوران هر 2 جشنواره قرائت و به افراد برگزیده هدایایی تقدیم شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جشنواره های عکاسی شهر من، شهر سالم و همه دختران شهر من برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره های عکاسی شهر من، شهر سالم و همه دختران شهر من برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید