راه یابی فیلم کوتاهیک هیچ به جشنوراه بین المللی فیلم بم آمریکا

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، امین مرادی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در ادامه موفقیت های فیلم کوتاه یک هیچ،به کارگردانی هنرمند جوان سنندجی سامان حسین پور نخستین جشنواره فیلم های آنلاین میکرو کاردورا انگلستان میزبان این فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نمایندگی از سینمای ایران است.

راه یابی فیلم کوتاهیک هیچ به جشنوراه بین المللی فیلم بم آمریکا

وی مطرح کرد: این جشنواره به همت آموزشگاه موسیقی بروکلین بم در نیویورک در بخش های فیلم، تئاتر، موسیقی و برگزار می گردد.

وی اظهارداشت: جشنواره در این دوره در بخش فیلم؛ 74 فیلم از 30 کشور را به رقابت می گذارد، که در میان آنها نام یک فیلم ایرانی به چشم می خورد.

مدیرحوزه هنری کردستان اعلام کرد: یک هیچ از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نمایندگی از ایران در جشنواره حضور دارد و با فیلم هایی از آلمان، روسیه، سویس، هلند، آمریکا، مکزیک و اوکراین رقابت می نماید.

مرادی اعلام کرد: هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر و موسیقی بچه ها بم هفتم و هشتم فوریه (18 و 19 بهمن) در آمریکا برگزار می گردد.

وی اظهارداشت: این فیلم که قبل تر هم به جشنواره های شاپرک های شهر تهران و فیلم های 1 دقیقه ای تورنتو کانادا، برزیل، اولین دوره جشنواره فیلم های آنلاین، اروگوئه، نیکاراگوئه راه یافته هم اکنون در جشنواره بم آمریکا برای کسب بهترین فیلم به رقابت می پردازد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راه یابی فیلم کوتاهیک هیچ به جشنوراه بین المللی فیلم بم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یابی فیلم کوتاهیک هیچ به جشنوراه بین المللی فیلم بم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید