سهم 2 درصدی معادن در ارزش افزوده، 350 بسته سرمایه گذاری تعریف شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، یدالله رحمانی عصر دوشنبه در ستاد سرمایه گذاری استان با بیان اینکه معادن در ارزش اضافه کرده کمتر از دو درصد نقش دارند، اضافه کرد: باید برای استفاده از ظرفیت بیشتر معادن تمهیدات لازم انجام گردد.

سهم 2 درصدی معادن در ارزش افزوده، 350 بسته سرمایه گذاری تعریف شد

رحمانی در مورد بهبود فضای کسب و کار در استان، گفت: در یک سال اخیر استان فارس در بحث کسب و کار شرایط خوبی ایجاد شده است که باید حمایت بیش از پیش از کسب و کارها انجام گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط بودجه ای دولت برای اتمام طرح های نیمه تمام باید بخش خصوصی وارد گردد، گفت: باید کماکان فرصت سرمایه گذاری و تعامل با بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی بیشتر گردد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار فارس با اشاره به شناسایی تمام ظرفیت های سرمایه گذاری اضافه نمود: در این راستا بسته حمایتی سرمایه گذاری از 75 بسته به بیش از 350 بسته حمایتی سرمایه گذاری افزایش یافته است.

رحمانی، به تهیه و تدوین نقشه راه تأمین اقتصادی بین الملل فارس اشاره و توضیح داد: برای این کار به 28 میلیارد دلار سرمایه گذاری احتیاج است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان تأمین اعتبار مورد احتیاج مربوط به راه و حمل و نقل، بهداشت و درمان، صنعت معدن و آب و برق است.

رحمانی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی برای هر شهرستان دو مجوز بی نام واحد فراوریی صنایع تبدیلی با اعتبار یکصد میلیارد تومان در نظر گرفته و آماده صدور است، بسته بندی گیاهان دارویی، چاشنی و ادویه جات، انواع فرآورده های زعفران، فرآوری پسته، کنستانتره انگور، انار و مرکبات، فرآوری پیاز، فرآوری سیب زمینی و فراوری انواع میوه خشک ازجمله مجوزها برای راه اندازی واحد فراوریی معرفی کرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار فارس تاکید نمود: باید تمام دستگاه ها عزم خود را برای جذب سرمایه گذار جزم نمایند.

رحمانی خصوص سرمایه گذاری در صندلی بین الملل گفت: برای رسیدن به این صندلی فاصله زیادی وجود دارد که باید بیشتر از گذشته فضا و بستر برای سرمایه گذاری فرآهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سهم 2 درصدی معادن در ارزش افزوده، 350 بسته سرمایه گذاری تعریف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 2 درصدی معادن در ارزش افزوده، 350 بسته سرمایه گذاری تعریف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید