معرفی 6 مورد از هتل های 7 ستاره لوکس در دنیا

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، هتل های 7 ستاره متعددی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که ما در این مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل ها در حالت کلی با درنظر گرفتن خدماتی متفاوتی که دارند، ستاره می گیرند. البته تمامی این ستاره ها هر کدام به یک دلیل خاص و براساس شرایط مختلفی به آنها اعطا می شود. اینکه تصور کنیم اعطا کردن ستاره ها به واسطه یک موقعیت و شرایط مشابه صورت می گیرد، اشتباه است. ما در این مقاله قصد داریم تا با سنجش تمامی شرایط، 6 هتلی که بصورت خاص در دنیا 7 ستاره دارند را معرفی کنیم.

معرفی 6 مورد از هتل های 7 ستاره لوکس در دنیا

هتل های 7 ستاره در جهان

هتلی که در یک کشور در حال توسعه، 5 ستاره می گیرد با هتلی که در یک کشور پیشرفته همان 5 ستاره را اخذ میکند، تفاوت فراوانی دارد. هتل 5 ستاره در یک کشور در حال توسعه به احتمال زیاد در یک کشور پیشرفته 4 ستاره را بیشتر دریافت نمی کند. اما بحث هتل های 7 ستاره کاملاً فرق دارد. در تمام جهان به صورت رسمی هتل 7 ستاره وجود ندارد، در واقع این اصطلاح برای بار اول به واسطه یک روزنامه نگار که در حال توصیف برج العرب دبی بود استفاده شد. این شخص باور داشت که 5 ستاره برای این هتل اماراتی بسیار لوکس در قیاس با سایر هتل های لوکس در جهان اصلا منصفانه نیست و باید برای این هتل از واژه هتل 7 ستاره استفاده شود.

  • امارات متحده عربی، برج العرب هتل

از ابتدا تصمیم داریم تا شما را با بهترین هتل 7 ستاره جهان آشنا کنیم. آسمانخراش معروفی که در سال 1999 به جهان معرفی شد و هنوز هم با گذشت حدود 2 دهه به عنوان لوکس ترین و مجلل ترین هتل شناخته می شود. برج العرب دبی با ارتفاع 321 متر که به سبب داشتن چند ویژگی بسیار خاص اولین هتل 7 ستاره، در میان هتل های 7 ستاره جهان نام گرفت. در این هتل شما با فضایی در حدود 1790 متر مربع رو به رو هستید که با ورقه های طلای 24 عیار پوشانده شده. ضمن اینکه بیش از 24000 مترمربع از این هتل با سنگ های مرمری تحت عنوان Statuario ساخته شده است.

سقف رستوران ژاپنی هتل برج العرب مزین 21000 کریستال است که ارزش آنها 5/1 میلیون درهم امارات است و برای به تصویر کشیدن کهکشان راه شیری استفاده شده اند. ساخت برج در مجموع 5 سال زمان برده که 2 سال برای ساخت جزیره حاشیه و 3 سال برای ساخت هتل صرف شده است. در این هتل مهمانان می توانند 17 نوع مختلف بالش را که در منو ارائه می شود انتخاب کنند. ناگفته نماند که تمامی لحاف ها پر شده از پر قو ایرلندی هستند که از مرغوب ترین پرها در جهان است. در نهایت تیمی 6 نفره مسئول تزیین اتاق مهمانان و لابی هستند که با استفاده از گل های کنیا، آفریقای جنوبی، هلند و تایلند این فضاها را تزئین می کنند و شما می توانید قبل از ورود گل مورد علاقه خود را سفارش دهید.

  • هندوستان، تاج فالکون ما پالاس هتل

هندوستان؛ کشور شادی های بی دلیل و رنگ های چشم نواز! شما با وارد شدن به حیدرآباد هندوستان؛ با بنایی بسیار شاهانه و شبیه به قصر روبه رو هستید که در ارتفاعات بالای این شهر قرار گرفته است. امروزه این قصر را که یکی از هتل های 7 ستاره زیبای جهان به شمار میرود با نام هتل تاج فالکونما پالاس می شناسند که در روزگاران قدیم به حاکم وقت حیدرآباد تعلق داشته است. فردی که در زمان خود ثروتمند ترین انسان در کل جهان شناخته می شده است.

این بنای زیبا و چشم نواز در سال 1884 به دست یک مهندس انگلیسی طراحی و ساخته شده که در ارتفاعات حدوداً 2000 پایی نسبت به حیدرآباد واقع شده است. طرح اصلی این قصر زیبا شبیه به عقرب است که بر فراز شهر خودنمایی می کند. نکته جالب اینجاست که افراد ثروتمند می توانند به جای بازدید کردن از این قصر زیبا به عنوان میراث تاریخی یا موزه چند روز و شب در آن اقامت داشته باشند. از جمله ویژگی های خاص این هتل این است که وسایل گرانبهای این قصر منتقل نشده و مهمانان می توانند از این وسایل استفاده کنند. مانند جایگاه های گرانبهایی که به شخص حاکم داشته اند که همگی همگی در قصر موجود هستند.

  • گرجستان، پاراگراف هتل

جای تعجب نیست که شنیدن نام گرجستان کمی شما را متعجب کند! اما واقعیت این است که یکی از تازه ترین هتل های 7 ستاره لوکس جهان با فاصله ای 46 کیلومتری از شهر ساحلی باتومی کشور گرجستان طراحی و ساخته شده است. هتل پاراگراف که در حاشیه و همجوار با دریای سیاه واقع شده است و در حدود 220 اتاق مجلل برای آن در نظر گرفته شده است. آکواریوم بزرگ این هتل از جاذبه های آن به شمار میرود که در فضای آن میهمانان امکان وارد شدن و شنا کردن در کنار کوسه ها را خواهند داشت.

همچنین باغ گیاه شناسی، پارک آبی سرپوشیده، جنگل مصنوعی، استخر روباز با وسعت 150 متر، باغ وحش، زمین تنیس، سالن اسپا، سینما و دیگر امکانات این هتل از جمله مجذوب کنندهیت های منحصر به فرد آن به حساب می آیند. به همین دلیل است که ما نام این هتل را در لیست هتل های 7 ستاره مجلل جهان قرار داده ایم. اما اگر بخواهیم بهترین ویژگی خاص این هتل را مشخص کنیم باید گفت این هتل قیمت فوق العاده ای دارد. واقعیت این است که هتل پاراگراف گرجستان شاید تنها هتلی باشد که با امکانات یک هتل 7 ستاره، هزینه یک هاستل معمولی در شهر نیویورک را از شما می گیرد. بعنوان مثال در فصل زمستان برای رزرو کردن اتاق، شما قیمت هایی کمتر از 100 دلار برای هر شب را پرداخت خواهید کرد.

  • کره جنوبی، سیگنیل هتل

اگر کمی در مورد آسمان خراش های جهان و بلندترین برج ها اطلاعات داشته باشید، می دانید که برج جهانی لوته lotte world tower)) که پنجمین برج بلند و آسمان خراش در جهان به شمار میرود محل قرارگیری هتل سیگنیل در سئول کره جنوبی است. به همین دلیل تقریباً می توان حدس زد که چرا هتل سیگنیل را در لیست هتل های 7 ستاره جهان قرار دادیم. اما واقعیت امر این است که تمام ماجرا به همین جا ختم نمی شود. هتل سیگنیل کره جنوبی ویژگی های خاصی دارد که در هر هتلی نمی توان آنها را پیدا کرد.

برای مثال هتل سیگنیل یک بار منحصر به فرد دارد که نه تنها در سئول کره جنوبی که در تمام آسیا تحت عنوان بزرگترین بار شناخته شده است. انجام گرفتن حمل و نقل با هلیکوپتر و استفاده کردن از سرآشپز های معروف و بسیار معتبری مانند ستاره میشلن، از ویژگی دیگر این هتل به حساب می آیند که مثال زدنی هستند و سبب شده اند تا این هتل به یک اقامتگاه ممتاز تبدیل شود. ناگفته نماند که بر اساس پیش بینی های اجرا شده تا سال 2024 احتمالا پروژه تکمیل هتل 512 متری با نام پنتومینیوم تمام خواهد شد که در صورت بروز این اتفاق، هتل سیگنیل یک رقیب تجاری و قدرتمند خواهد داشت.

  • امارات متحده عربی، امارات پالاس هتل

باز هم به امارات متحده عربی رسیدیم و بد نیست بدانید که اگر عاشق دبی هستید پس در اولین فرصت سری هم به ابوظبی بزنید. چون زیبایی های صد چندان آن شما را بیشتر از دبی عاشق خود خواهد کرد. امارات پالاس از جمله گرانترین و لوکس ترین هتل های ساخته شده در تاریخ است. این هتل که به صورت کاملا رسمی در سال 2005 افتتاح شده و فعالیت خود را آغاز کرد، بعد از هتل مارینا بای سندز سنگاپور دومین هتلی به شمار میرود که در تمام جهان گران قیمت بوده و تقریباً هزینه ای معادل سه میلیارد دلار برای ساختن آن هزینه شده است.

این هزینه گزاف برای ساختن این هتل سبب شد تا لوکس ترین هتل جهان طراحی و ساخته شود. بعضی از امکانات ویژه و خاص هتل امارات پالاس عبارتند از یک و نیم کیلومتر ساحل اختصاصی، بیش از هزار لوستر که از کریستال های سواروسکی ساخته شده اند و 114 عدد گنبد بزرگ و کوچک طلایی و مرمرین که ارتفاعاتی ما بین 40 تا 50 متر دارند. بدون شک به این موضوع پی برده اید که اقامت کردن در این هتل که در بین هتل های 7 ستاره سرآمد نیز است به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی ارزان نخواهد بود و شاید شما برای یک شب اقامت کردن در عمارت پالاس تقریباً 11 هزار دلار خرج کنید.

  • فیجی، لاوکالا ریزورت

لاوکالا (Laucala) ریزورت یکی از مکان های فوق لوکسی به شمار میرود که در بزرگترین جزیره خصوصی جهان واقع شده است. فیجی در اقیانوس آرام و با فاصله ای 2000 کیلومتری از جزیره شمالی زلاندنو واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این ریزورت بسیار مطلوب است و هر چیزی که از تعطیلات به یاد ماندنی و مجذوب کننده نیاز دارید را برآورده خواهد کرد. تجربه ای به فراموش نشدنی در طبیعت خاص منطقه، با امکانات لوکس رفاهی که همگی در محیطی سراسر آرامش به شما عرضه می شوند. این ریزورت مجلل که در بین هتل های 7 ستاره جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است در کمترین حالت ممکن برای مهمانان خود شبی 4 هزار و 200 دلار هزینه دربر خواهد داشت.

قابل ذکر است که این ریزورت فوق لوکس یکی از مکان های تفریحی و مورد علاقه سلبریتی های مشهور در جهان به شمار میرود و شخصیت های خیلی مهم و معروفی تعطیلات خود را در این ریزورت می گذرانند. در ریزورت لاوکالا شما با 25 ویلای شخصی روبه رو هستید که ویلای هیل تاپ یکی از گرانترین و معروف ترین آنها به شمار میرود. برای یک شب اقامت در این ویلا شما باید 55 هزار دلار آمریکا را هزینه کنید.

اقامت هایی گران در هتل های لوکس جهان

در این مقاله 6 هتل از هتل های 7 ستاره جهان را به شما معرفی کردیم. به طور حتم می دانید که در گذشته هتل ها صرفاً محلی برای اقامت کردن و استراحت مسافران بودند، اما در حال حاضر هتل ها به مکان هایی تبدیل شده اند که خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری در منطقه به حساب می آیند. در هر صورت انتخاب نهایی ما به فاکتورهای مختلف و متعددی بستگی دارد.

منبع: الی گشت

به "معرفی 6 مورد از هتل های 7 ستاره لوکس در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 مورد از هتل های 7 ستاره لوکس در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید