Travel

مصرف سوخت خودرو با 10 روش کاهش دهید

صرفه جویی در مصرف سوخت صرفه جویی در مصرف سوخت یکی از دغدغه های اصلی رانندگان ایرانی است.

6 آذر 1401

چگونه به جزیره هرمز برویم؟

پرسش چگونه به جزیره هرمز برویم برای هر مسافر و گردشگری که تمایل دارد به جنوب ایران سفر کند و جزیره هایی که در میان آب های خلیج همیشه فارس قرار دارند از جمله جزیره هرمز را ببیند، بیان می شود. این جزیره کوچک پر از شگفتی و جاذبه های مختلف طبیعی و گردشگری است...

1 آذر 1401

چالش زباله در مرکز

تهران شهر تمیزی نیست، در یک سال گذشته بار ها موضوع تذکر اعضای شورای شهر تهران، نظافت شهر و گلایه شهروندان در این حوزه بوده است.

20 مهر 1401

استفاده از 68 درصد ظرفیت واحد های اقامتی قزوین

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: 68 درصد ظرفیت واحد های اقامتی قزوین در تابستان سال جاری مورد استفاده نهاده شد.

5 مهر 1401

مشارکت برای حفاظت از تنوع زیستی 62 دهانه غار در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از تنوع زیستی غار ها با مدیریت مشارکتی صحیح در کنار آگاهی رسانی و تنویر افکار عمومی قابل دستیابی است.

3 مهر 1401

پروژه خانه هنرمندان اهواز در آستانه بهره برداری

شهردار اهواز گفت: خانه هنرمندان اهواز پروژه ای بود که سال ها هنرمندان منتظر افتتاح آن بودند که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این پروژه در آستانه بهره برداری واقع شده است.

23 شهریور 1401

نقدها و نمرات فیلم ارواح اینیشرین؛ طولانی ترین تشویق جشنواره برای ستاره ونیز (جشنواره ونیز 2022)

فیلم سینمایی ارواح اینیشرین (The Banshees of Inisherin) جدیدترین فیلم مارتین مک دونا این هفته در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز همراه با استقبال گرم منتقدان و تشویق توقف ناپذیر تماشاگران اکران شد.

18 شهریور 1401

معرفی 6 مورد از هتل های 7 ستاره لوکس در دنیا

هتل های 7 ستاره متعددی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که ما در این مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. هتل ها در حالت کلی با درنظر گرفتن خدماتی متفاوتی که دارند، ستاره می گیرند. البته تمامی این ستاره ها هر کدام به یک دلیل خاص و براساس شرایط مختلفی به آنها...

13 شهریور 1401

راهنمای جامع درباره رفت و آمد کم هزینه در کیش

حمل و نقل در کیش یکی از مواردی است که برای مسافران هزینه دارد و می تواند بر هزینه های سفر تأثیرگذار باشد، پس برای کنترل و مدیریت هزینه های سفر باید یک سری نکات در مورد حمل و نقل در این جزیره مورد توجه قرار بگیرد.

11 شهریور 1401

همزمان با هفته دولت شش پروژه اقامتی و صنایع دستی در مشهد افتتاح می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، همزمان با هفته دولت شش پروژه اقامتی و صنایع دستی در مشهد افتتاح می گردد.

1 شهریور 1401

انجام دو آزمایش موشک های مافوق صوت هاوک آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، آزمایش این موشک های مافوق صوت که هاوک نام دارند، در قالب برنامه فراوری موشک های مافوق صوت کروز اجرا شده است.

28 مرداد 1401

اختصاص 772 میلیارد و 941 میلیون ریال اعتبار به بروجن

772 میلیارد و 941 میلیون ریال اعتبار به شهرستان بروجن اختصاص یافت.

25 مرداد 1401

برگزاری تورهای گردشگری به مقصد شهر تهران برای جوانان و نوجوانان قرچک

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، برگزاری تورهای گردشگری به مقصد شهر تهران برای جوانان و نوجوانان قرچک صورت می گیرد.

15 مرداد 1401

دیدنی های حویق و معرفی جذابیت های این منطقه برای گردشگری

جنگل ها اغلب یکی از جاذبه های پرطرفدار و زیبای هر مکان محسوب می شوند که سرسبزی و و طراوت را به روح انسانی هدیه می نمایند؛ چه فوق العاده می گردد وقتی جنگل با دریا همراه باشد، بساط سفر را آماده کنید و به سفر بروید چون مقصدی با همین ویژگی برای شما عزیزان در...

14 مرداد 1401

قلعه درمیان شاپورآباد

از آثار تاریخی شهرستان برخوار قلعه 2500 ساله دُرمیان شاپورآباد است که از آثار تاریخی استان اصفهان محسوب می گردد. این قلعه در حال حاضر در شرایط مساعدی از نظر گردشگری نیست و جهت آشنایی با آثار تاریخی برخوار و شاپورآباد معرفی می کنیم.قلعه 2500 ساله دُرمیان...

14 مرداد 1401

کوچکترین کشورهای دنیا که احتمالا هرگز نام آن ها را نشنیده اید

اما استان ها و سرزمین هایی نیز روی این سیاره وجود دارند که بسیار کوچک و گمنام هستند و احتمالا از وجودشان اطلاعی نداشته باشید. این منطقه ها، مساحت بسیار اندکی از کره ی زمین را اشغال می نماید و در برخی از آنها فقط دو خانواده سکونت دارد. در این مقاله با 10...

13 مرداد 1401

عکاسی در خیابان های مصر برای گردشگران آزاد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، عکاسی در خیابان های مصر برای گردشگران آزاد شد.

8 مرداد 1401

2 هواپیمای ایرکانادا در آستانه برخورد قرار گرفتند

دو هواپیمای ایر کانادا در فرودگاه پیرسون تورنتو در آستانه برخورد بهم قرار گرفتند. در شرح این اتفاق چنین آمده است: خدمه پرواز یک بوئینگ 777 و مرکز کنترل ترافیک هوایی، یک تماس رادیویی را که به آنها بیان کرد هواپیمای دیگری همچنان روی باند فرودگاه است را از...

31 تیر 1401

چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

امروز چاپ عکس به هیچ وجه دردسرهای گذشته را ندارد . فقط کافی است پایتان را روی پایتان بیندازید ، قهوه تان را بنوشید و از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های چاپ عکس ، سفارشتان را تکمیل کنید. (به قول معروف توی سه سوت عکساتون چاپ میشه)

30 تیر 1401

بازدید سفیر بنگلادش از موزه اسناد و نسخ خطی آینه خانه مفخم

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بازدید سفیر بنگلادش از موزه اسناد و نسخ خطی آینه خانه مفخم صورت گرفت.

29 تیر 1401
تعداد: (231)