چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، امروز چاپ عکس به هیچ وجه دردسرهای گذشته را ندارد . فقط کافی است پایتان را روی پایتان بیندازید ، قهوه تان را بنوشید و از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های چاپ عکس ، سفارشتان را تکمیل کنید. (به قول معروف توی سه سوت عکساتون چاپ میشه)

چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

دانستن مطالب موجود در این مقاله از این جهت مفید است که دیگر شما مجبور نیستید عکسهای محبوبتان را فقط به صورت کلاسیک و داخل آلبوم نگهداری کنید. بلکه روش های مجذوب کنندهتری هم برای چاپ عکس دلخواهتان وجود دارد که در اینجا با آن آشنا خواهیم شد .

با مجذوب کنندهترین خدمات چاپ عکس آشنا شوید !

به لطف پیشرفت صنعت چاپ و تکنولوژی ها به روز، شما میتوانید عکس مورد علاقه و محبوبتان را به شکل های مختلفی ماندگار کنید. برای مثال می توانید با استفاده از تکنیک های چاپ عکس روی تیشرت ، یک لباس با عکس همسر یا شخصیت محبوبتان داشته باشید. یا می توانید عکس فرزند دلبندتان را روی ماگ چاپ کنید تا در محل کارتان همیشه جلوی چشم شما باشد و احساس دلتنگی نکنید.

همه این خدمات به صورت خدمات چاپ آنلاین عکس در سایت ها و اپلیکشین های موبایلی ، موجود هستند و شما میتواند به راحتی با گوشی که در دست دارید، سفارش خودتان را ثبت کنید.

بهترین گزینه های چاپ آنلاین عکس برای هدیه و سورپرایز :

چاپ آنلاین تیشرت با طرح دلخواه یک کادوی ذوق مرگ کننده!

اگر قصد دارید یک عکس و خاطره خوب را ماندگار کنید و علاوه بر مانده گاری آن را به صورت یک هدیه خاص و عالی به کسی ارائه دهید بی شک اولین و بهترین گزینه، تیشرت های چاپی هستند .

با پیشرفت صنعت چاپ روی لباس شما امروز می توانید به راحتی هر طرحی را بر روی هر نوع و جنس لباسی چاپ کنید.

هرکه ماگش بیش دوستش بیشتر!

یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین محصولات چاپ آنلاین عکس ماگ های طرحدار هستند. چون ماگ یک وسیله پر استفاده و قابل حمل است و به اصطلاح می تواند بیشتر جلوی چشم باشد ،پس بهترین گزینه برای وقتی است که شما قصد دارید بیشتر در فکر و توجه طرف مقابلتان باشید.

ماگ علاوه بر مجذوب کنندهیت، قیمت مناسبی هم دارد ، پس می تواند یک گزینه مجذوب کننده برای مناسبت های مختلف باشد.

اتاق رویایی با ریسه های رویا

یکی دیگر از محصولاتی که سایت های خدمات چاپ آنلاین عکس ارائه می دهند، ریسه رویاهاست . اما اصلا این ریسه رویاها چی هستند؟

اول از همه باید ذکر کرد که این می تواند یک اکسسوری عالی برای نصب در اتاق خواب و اتاق کار باشد . شما چندین قطعه از عکس های محبوب و خاطر انگیزتان را انتخاب می کنید. پس از ثبت سفارش برای ریسه رویا، این عکس ها با کیفیت عالی چاپ خواهند شد. سپس با یک ترکیب مجذوب کننده روی یک رشته چراغ کوچک رنگی یا به اصلاح خودمان یک ریسه لامپ، نصب می شوند. این ترکیب در شب وقتی چراغ های این ریسه روشن می شوند یک ترکیب رویایی را ایجاد می کند و البته برای چراغ خواب هم بسیار مناسب هست.

یک توصیف شاعرانه از ریسه رویاها:

رویایی ترین لحظه های زندگی وقتی بشینن روی قطار ریسه رویاها، مثل ماشین زمان میبرنت به سفر زمان و اینطوری یه مرور شیرین و خاطره انگیز از گذشته هات میکنی....هیجان انگیز نیست که به یاد موندنی ترین اتفاقات زندگیت با گیره های چوبی بانمک آویز بشن به ریسه رویاها و تو خلوت شبها، نور قشنگ و ظریفش، آرامش شبهای زندگیت میشه...چی بهتر از نورپردازی با خاطره های قشنگمون، رمانتیک نیست؟

هدیه عکس چاپ شده به صورت آلبوم عکس و قاب عکس

این کلاسیک ترین شیوه برای هدیه دادن و یا چاپ عکس برای خودتان است. تفاوت در این است که شما هر تعدادی که مد نظر داشته باشید می توانید از عکس های نو و قدیمی تان انتخاب کنید و در قالب یک آلبوم عکس چاپ کنید.

یا می توانید خاص ترین عکسهایتان را در هر سایز و مقدار ای چاپ کنید و قاب بگیرید تا بتوانید در محل مناسبی از خانه یا محل کارتان نصب کنید.

می توانید سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید و همچنین آلبوم و یا قاب عکس مد نظرتان را طبق سلیقه، انتخاب کنید.

نوستالژی بازی با هدیه عکس پولاروید!

یکی از مجذوب کنندهترین هدیه ها و سورپرایزهای که می توانید در قالب چاپ عکس های دونفره یا خاطره انگیزتان داشته باشید، عکسهای پولاروید هستند.

عکس های پولاروید نوع خاصی از عکس هستند که اسمشان از دوربینی به همین نام آمده است. دوربین های پولاروید دوربین های قدیمی هستند که بلافاصله بعد از گرفتن عکس، عملیات چاپ را انجام می دهند و در لحظه عکس را تحویلتان می دهند.

این عکس های ظاهر بامزه و خاطره انگیزی دارند. عکس های مربعی شکل با یک حاشیه سفید. احتمالا در آلبوم عکس های پدربزرگ یا مادربزرگتان نمونه این عکس های با مزه را دیده باشید.

هزینه چاپ آنلاین عکس چقدر است؟

اگر قصد دارید از این خدمات استفاده کنید باید بدانید که قیمت های مراکز ارائه خدمات آنلاین چاپ، از دفاتر و شرکت های فیزیکی بسیار منصفانه تر و مناسب تر است .

دلیل این موضوع این است که اغلب این مراکز نیاز به فضای مغازه یا دفتر کار ندارند. تجهیزات چاپ آنها در یک کارگاه یا حتی در زیر زمین خانه شان می تواند باشد و به همین دلیل هزینه های اضافی حذف شده و شما می توانید با قیمت مناسبتری خدمات را دریافت کنید .

در یک نگاه کلی هر کدام از خدمات چاپ آنلاین عکس که در بالا اشاره کردیم ، هزینه حدودا نزدیک به مبالغ زیر دارد :

چاپ عکس آنلاین به صورت عکس چاپی در سایزهای مختلف : مبلغ بین 3000 تا 10000 تومان

چاپ عکس روی ماگ: بین 100 تا 120 هزارتومان

استفاده از عکس های چاپ شده در ریسه رویاها : حدود 150 هزار تومان

عکس های پولاروید: حدود 4000 هزارتومان برای هر فریم

چاپ طرح بر روی تیشرت و لباس: حدود 200 هزار تومان

با توجه به قمیت های بالا معین هست که این موراد می تواند گزینه های مناسبی برای هدیه یا سورپرایز باشد.

در زمان سفارش چاپ عکس باید به چه مواردی توجه کنید؟

خوب حالا که تصمیم گرفتید یک یا تعدادی از تصاویر خاطره انگیزتان را ماندگار کنید باید قبل از ثبت سفارش آنلاین مواردی را مد نظر داشته باشید. در اینجا ما قصد داریم به مهمترین آنها اشاره کنیم.

روشهای زیادی برای چاپ وجود دارد. مثل: چاپ مستقیم، چاپ سابلیمیشن، چاپ الکتروفوتوگرافی، چاپ جوهر افشان و ... . شما می تواند همچنین عکس ها را روی انواع مختلف کاغذ مثل لاستر، سیلک، یا متالیک داشته باشید.

از معتبر بودن سایت و یا موسسه ارائه دهنده خدمات چاپ آنلاین عکس مطمعن شوید.

امروز با توسعه کسب و کارهای اینترنتی تعدادی زیادی سایت وجود دارند که مدعی ارائه بهترین خدمات هستند. از قلم نیاندازید که جدای موارد مالی، عکس بخشی از حریم خصوصی شما است.

یکی از شرکتهای قوی ای که در زمینه چاپ آنلاین عکس فعالیت دارد و کلیه موارد بالا برای آن صدق می کند، سایت عکسوت axsoot: https://axsoot.com است. عکسوت همچنین یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای سفارش آنلاین چاپ و خدمات چاپ عکس دارد که می توانید از اینجا دانلود کنید.

منبع: فرارو

به "چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید