طراحی گرافیکی و چاپ

چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

امروز چاپ عکس به هیچ وجه دردسرهای گذشته را ندارد . فقط کافی است پایتان را روی پایتان بیندازید ، قهوه تان را بنوشید و از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های چاپ عکس ، سفارشتان را تکمیل کنید. (به قول معروف توی سه سوت عکساتون چاپ میشه)

30 تیر 1401

آموزش نرم افزار فتوشاپ

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه علم و فناوری مازندران، دوره جامع آموزش فتوشاپ را برگزار می نماید.

28 خرداد 1401

ساخت انگشت مصنوعی با قابلیت حس لامسه

دانشمندان نوک انگشت مصنوعی با حس لامسه مشابه پوست انسان ساختند.

7 خرداد 1401

به فهرست های پرفروش ها کاری ندارم

پیمان خاکسار با بیان این که در ترجمه کاری به فهرست های پرفروش ها ندارد و ارزش ادبی برایش معیار است می گوید: الان هر کتابی با هر ترجمه ای منتشر می گردد و ناشران دیگر مته به خشاش نمی گذارند و سخت گیری نمی نمایند.

5 خرداد 1401

اثری تازه از احمدرضا احمدی برای بچه ها منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، پسرک، خواب، بیداری عنوان کتاب تازه جاپی از نشر پرنده آبی است. این اثر داستانی تخیلی و فانتزی را احمدرضا احمدی برای گروه سنی الف و ب نوشته است و انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) آن را چاپ کرده است.

18 فروردین 1401

روایت قدیس فرانسوی در سرگشته راه حق

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، سرگشته راه حق نوشته نیکوس کازانتزاکیس با ترجمه منیر جزنی برای دوازدهمین بار تجدید چاپ شد. این اثر توضیح زندگی قدیس فرانسوی و بنیان گذار فرقه مسیحی فرانسیسکن ها است.

28 بهمن 1400

اگر سال 1909 اینستاگرامی وجود داشت، اینها روتوش ها و ویرایش های عکس ها می شدند!

خیلی ها این روزها از استاندارد های تحمیلی زیبایی خسته شده اند. استانداردهایی که شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با گنجاندن انواع فیلترها و ویرایش های عکس ها، آن را حادتر نموده اند. در واقع بعضی از عکس های چهره و بدن آنقدر به وسیله نرم افزارهای ویرایشگر...

17 مهر 1400

نیستاتین Nystatin

این داروی ضد قارچ که نامش را از عبارت New York state institute of Health (موسسه بهداشتی استان نیویورک)، گرفته است برای درمان عفونت ها، بثورات و برفک های پوست، دهان، گلو، ناحیه مهبل و عفونت های استخوانی روده مورد استفاده قرار می گیرد.

14 مهر 1400

دلایل تغییر ساعت زمستانی و تابستانی

تهران (پانا) - هر سال ساعت 12 شب اولین روز فروردین یک ساعت از زمان ما ناپدید شده و ساعت ها 60 دقیقه به جلو کشیده می شوند و ساعت 12 شب آخرین روز شهریور ماه دوباره آن یک ساعت از دست داده را به دست آورده و ساعت ها 60 دقیقه به عقب برمی گردند.

22 مرداد 1400

قصه پرپیچ و خم بازار کتاب در بن بست کرونا

در آستانه یک سالگی ویروس کرونا و تعطیلات مخربی که داشت کمی زاویه نگاهمان را مهمان شلوغی ها و شور و نشاط مغازه های دور و بر خیابان انقلاب کردیم. کتاب فروشی هایی که در زمان تعطیلات و اعمال محدودیت های کرونایی خط اول آسیب های حوزه نشر بودند.

29 اسفند 1399

اهداف و برنامه های بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس

بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس سال جاری برگزار خواهد شد.

11 بهمن 1399

نانوذرات آلیاژ با آنتروپی بالا مقاومت در برابر اکسیداسیون بالا دارند

یافته های اخیر محققان جزئیات جالب توجهی از مقاومت نانوذرات آلیاژی با انتروپی بالا در برابر اکسیداسیون ارائه می دهد.

22 آذر 1399

آموختن درس عظیم زندگی از شجاع خلیل زاده!

عمر زیاد به آدم یاد می دهد که خیلی غافلگیر نشود. یاد می دهد که همه چیز ممکن است رخ بدهد و هیچ چیز همیشگی نیست. نه عشق، نه نفرت. چند روزی است که طرفداران جوان تر پرسپولیس شجاع خلیل زاده را به باد انتقاد گرفته اند که زمانی ادعا می کرد به عشق 6 تایی ها، 6 ساله...

29 آبان 1399

عرضه دفتر مطالعات تئاتر (2) در کتاب فروشی ها

به گزارش خبرنگاران کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی ظرف دو سال اخیر اقدام به انتشار نشریه ای تخصصی با عنوان دفتر مطالعات تئاتر نموده که آمار درخواست دانشجویان و دنبال کنندگان حرفه ای هنرهای نمایشی نشان می دهد این نشریه با اقبال روبرو شده...

3 آبان 1399

آیا طالبان به پهپادهای شناسایی دست یافته است؟

ریاست امنیت ملی افغانستان گفت که در حمله به یک انبار تسلیحات طالبان یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شناسایی را ضبط نموده است.

22 مرداد 1399

تولید ریزالکترود چاپی برای کنترل فعالیت مغز

مهندسان اروپایی از تولید الکترودی خبر داده اند که مانند یک برچسب به پوست سر می چسبد و می توان از آن برای کنترل فعالیت های عصبی مغز استفاده کرد.

31 تیر 1399

چند شاهزاده سعودی به کرونا مبتلا شده اند؟

مهر نوشت: رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان از ابتلای دستکم 20 شاهزاده سعودی به ویروس کرونا خبر داد.

9 تیر 1399

هیات داوران بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر منصوب شدند

به گزارش خبرنگاران، همایون اسعدیان، حسن بلخاری، فرشته طائرپور، محمدمهدی عسگرپور و رضا مقصودی به عنوان هیات داوران بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر آثار این بخش را داوری خواهند کرد.

7 تیر 1399

نوروز و فلسفه هفت سین به شانزدهمین نوبت چاپ رسید

سیامک دُری مدیر انتشارات دَرنَویسا در مصاحبه با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: کتاب نوروز و فلسفه هفت سین تا پیش از این یعنی تا چاپ شانزدهم توسط نشر کساکاوش چاپ می شد که با انتقال آن به نشر درنویسا، قرار است شانزدهمین چاپ آن را توسط این نشر وارد بازار...

2 تیر 1399

خلاء ریاست جمهوری به تضعیف نظام دموکراتیک در لبنان منجر می گردد

به گزارش خبرنگاران، تمام سلام نخست وزیر لبنان در مصاحبه با روزنامه النهار چاپ لبنان نسبت به خلا ریاست جمهوری در این کشور هشدار داد زیرا این امر به تضعیف نظام دموکراتیک در لبنان منجر خواهد شد.

27 خرداد 1399
تعداد: (23)