ناظم پارلمانی حزب دموکرات: ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، جیمز کلایبرن، ناظم پارلمانی اکثریت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا گفت، به اعتقاد او دونالد ترامپ در نظر ندارد که کاخ سفید را به شکلی مسالمت آمیز ترک کند و در عوض تلاش دارد تا با استفاده از اختیارات اضطراری، دوره خودش را تمدید کند.

ناظم پارلمانی حزب دموکرات: ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند

جیمز کلایبرن در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت، گمان نمی کند که دونالد ترامپ اصلا قصد داشته باشد که قدرت را به شکلی مسالمت آمیز انتقال دهد.

او گفت: گمان نمی کنم او قصد داشته باشد کاخ سفید را ترک کند. او قصد ندارد انتخاباتی عادلانه و آزادانه داشته باشد. به باور من، او قصد دارد تا از طریق یک راه اضطراری خودش را در قدرت نگاه دارد و به کارش ادامه دهد.

این دموکرات آمریکایی همچنین گفت: و برای همین است که مردم آمریکا بهتر است از خواب برخیزند. تاریخ نشان داده است که دموکراسی بدون انتخابات عادلانه و آزاد از هم متلاشی می شود. رئیس جمهوری آمریکا هفته پیش پیشنهاد تاخیر در برگزاری انتخابات را مطرح کرد چون تلاش دارد درباره این انتخابات تردید ایجاد کند.

جیمز کلایبرن به سی ان ان گفت: این یک دموکراسی کامل نیست، اما بهتر از دموکراسی های موجود دیگر است. و واقعاً احساس می کنم که اصول اولیه در هم ریخته می شوند. و اگر ما مراقب نباشیم، این کشور برای نسل بعدی ما، فرزندان و نوه هایمان از دست خواهد رفت.

کلایبرن همچنین از اظهارات پیشین خود مبنی بر اینکه قویا احساس می کند دونالد ترامپ همانند بنیتو موسولینی، نخست وزیر پیشین ایتالیاست و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هم آدولف هیتلر است، دفاع کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ناظم پارلمانی حزب دموکرات: ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم پارلمانی حزب دموکرات: ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید