اخبار سیاسی

مصرف سوخت خودرو با 10 روش کاهش دهید

صرفه جویی در مصرف سوخت صرفه جویی در مصرف سوخت یکی از دغدغه های اصلی رانندگان ایرانی است.

6 آذر 1401

اعلام قیمت بلیت پروازهای داخلی جام جهانی ؛ بیش از این رقم نخواهد شد

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پروازهای جام جهانی برای شرکت های هواپیمایی داخلی بین 10 تا 15 میلیون تومان است.

8 آبان 1401

تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می یابد

معاون اداری و اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی در این دانشگاه اطلاع داد.

24 مهر 1401

چالش زباله در مرکز

تهران شهر تمیزی نیست، در یک سال گذشته بار ها موضوع تذکر اعضای شورای شهر تهران، نظافت شهر و گلایه شهروندان در این حوزه بوده است.

20 مهر 1401

وزارت اقتصاد در اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند نمره قبولی می گیرد؟

به گفته خاندوزی، اتصال به درگاه ملی مجوزها یکی از بخش های اتصال به پنجره خدمات هوشمند دولت است که در این خصوص اقدامات گسترده ای در وزارت اقتصاد صورت گرفته است.

13 مهر 1401

پروژه خانه هنرمندان اهواز در آستانه بهره برداری

شهردار اهواز گفت: خانه هنرمندان اهواز پروژه ای بود که سال ها هنرمندان منتظر افتتاح آن بودند که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این پروژه در آستانه بهره برداری واقع شده است.

23 شهریور 1401

کوچکترین کشورهای دنیا که احتمالا هرگز نام آن ها را نشنیده اید

اما استان ها و سرزمین هایی نیز روی این سیاره وجود دارند که بسیار کوچک و گمنام هستند و احتمالا از وجودشان اطلاعی نداشته باشید. این منطقه ها، مساحت بسیار اندکی از کره ی زمین را اشغال می نماید و در برخی از آنها فقط دو خانواده سکونت دارد. در این مقاله با 10...

13 مرداد 1401

بهادری جهرمی: قیمت بنزین قرار نیست تغییر کند

دولت مصمم است به آن دسته از افرادی که صاحب خودرو نیستند و تا به امروز از یارانه بنزین بی بهره مانده اند، یارانه بدهد. در حقیقت دولت میخواهد که بنزین را به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع کند و همه هم وطنان از این نعمت بهره مند شوند. طبق اظهارات وزیر نفت...

8 مرداد 1401

بازدید سفیر بنگلادش از موزه اسناد و نسخ خطی آینه خانه مفخم

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بازدید سفیر بنگلادش از موزه اسناد و نسخ خطی آینه خانه مفخم صورت گرفت.

29 تیر 1401

دلیل تعویق سفر امیرعبداللهیان به ترکیه چه بود؟

یک خبرگزاری ترک گفت: سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه که قرار بود امروز انجام گردد به تعویق افتاد.

22 تیر 1401

سفیر ایران: هیأت ایرانی متشکل از مقامات عالی سیاسی، مالی، نفتی و بانکی مذاکرات بسیار خوبی در چین داشتند

سفیر ایران در پکن در توئیتی با بیان این که هیأت ایرانی متشکل از مقامات عالی سیاسی، مالی، نفتی و بانکی در سفر امیرعبداللهیان به چین مذاکرات بسیار خوبی داشتند، نوشت: اجرایی کردن برنامه 25 ساله از دستاوردهای مهم این سفر بود. ...

20 تیر 1401

ضرورت راه اندازی سامانه آنالیز وعده های دولت

آنالیز ها نشان می دهد در هیچ دوره ای متر و معیار تعیین یا شاخص تدوین شده ای برای آنالیز اندازه پیشبرد برنامه ها و وعده هایی که مسئولان و دستگاه های دولتی در ابتدای دوره مسئولیت در زمینه های مختلف ارائه می دهند، وجود نداشته است. برنامه ها و اهداف در زمان...

19 تیر 1401

شناسایی 9 مورد مشکوک به آبله میمونی در ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: 9 مورد مشکوک آبله میمونی داشتیم که 5 تا 6 مورد منفی قطعی شدند و برای بقیه هم منتظر پاسخ آزمایش هستیم. الان هیچ مورد ثابت شده آبله میمونی در کشور، نداریم.

17 تیر 1401

این روش برای قرعه کشی خودرو درست نیست

به گزارش خبرنگاران، دبیر انجمن خودروسازان گفت: نسبت به بخشنامه وزیر صمت مبنی بر شیوه تازه قرعه کشی خودرو انتقاد داریم. تا به امروز بخش خصوصی کار خود را انجام می داد و بدون سیستم قرعه کشی مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می گرفتند.

14 تیر 1401

شبکه ملی آزمایشگاه های کشور راه اندازی می شود ، کمک 70 میلیون یورویی معاونت پژوهشی

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش وزارت علوم گفت: مقرر شده است در سال 1401 با همکاری معاونت پژوهشی وزارت علوم، معاونت علمی و دانشگاه آزاد شبکه ملی آزمایشگاه های کشور راه اندازی شود.

5 تیر 1401

صالحی: ایران در معرض اخراج از سازمان های بین المللی به علت نپرداختن حق عضویت!

معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: ما به شدت در معرض اخراج از سازمان های بین المللی، چون سرن، سزامی و توآس هستیم. این موضوع منوط به سال های اخیر نمی گردد.

1 تیر 1401

درخواست هزاران مربی پیش دبستانی برای استخدام

خبرگزاری خبرنگاران- گروهی از مربیان پیش دبستانی های شاغل بعد از سال 91 با راه اندازی کارزاری از وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواسته اند اقدام به استخدام آنها کنند.

24 خرداد 1401

دولت در بخش های مختلف فرهنگی و هنری سنگ تمام گذاشته است، آموزش رایگان هنر در 11 استان کمتر پیشرفته کشور

به گزارش خبرنگاران ، محمود شالویی با حضور در استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام نوروز تمام ادارات کل این وزارتخانه در سراسر کشور، با تدابیر و برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، نسبت به برگزاری شکوهمند جشن های نوروز در دولت مردمی اهتمام...

16 خرداد 1401

امتحانات انتها ترم دانشگاه ها حضوری می گردد؟

تهران (پانا) - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت از سرگیری آموزش حضوری با جدیت در وزارت علوم دنبال می گردد و برگزاری حضوری واحدهای درسی عملی و برگزاری امتحانات خاتمه ترم قطعأ حضوری است.

13 خرداد 1401

چرا روس ها، کالای ایرانی نمی خرند؟

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه معتقد است بعضی سیاست های داخلی اشتباه باعث پایین ماندن آمار صادرات غیرنفتی و به طور خاص صادرات به روسیه شده است.

22 اردیبهشت 1401
تعداد: (239)