تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می یابد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، معاون اداری و اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی در این دانشگاه اطلاع داد.

تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می یابد

تقی اکبری با تاکید بر توسعه خوابگاه های متاهلی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نخستین خوابگاه متاهلی خیرساز دانشگاه با ظرفیت 14 واحد سال گذشته به بهره برداری رسیده و دومین خوابگاه نیز در حال حاضر در دست ساخت است.

معاون اداری و اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: سومین خوابگاه متاهلی دانشگاه نیز شهریور ماه امسال با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلنگ زنی شد که کوشش می گردد این خوابگاه نیز تا انتها سال 1402 به بهره برداری برسد.

اکبری احداث خوابگاه های متاهلی در دانشگاه محقق اردبیلی را در راستای حمایت از ازدواج دانشجویی و اجرای قانون حمایت از خانواده مطرح کرد و اضافه کرد: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، 72 ماده دارد که در آن توجه ویژه ای برای خوابگاه های متاهلی دانشجویی شده است.

او ادامه داد: مجموعه مدیریتی دانشگاه در کوشش است تا علاوه بر توجه به افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان مجرد، مقدار خوابگاه های متاهلی دانشگاه را نیز افزایش دهد تا بخش مهمی از دغدغه دانشجویان متاهل در دوره تحصیل حل گردد.

معاون اداری و اقتصادی دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز ایجاد جهت دسترسی خوابگاه های متاهلی این دانشگاه خبرداد و گفت: این جهت به طول حدود 350 متر بوده و عملیات اجرایی آن آبان ماه سالجاری آغاز و طی 3 ماه از زمان آغاز پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

اکبری با بیان اینکه در این پروژه به لحاظ توجه به زیباسازی محیط دانشگاه، به جای آسفالت از پازل استفاده خواهد شد، ادامه داد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

انجمنهای سلوبلاگ اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد خوابگاه های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید