اخبار مجلس

امتحانات انتها ترم دانشگاه ها حضوری می گردد؟

تهران (پانا) - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت از سرگیری آموزش حضوری با جدیت در وزارت علوم دنبال می گردد و برگزاری حضوری واحدهای درسی عملی و برگزاری امتحانات خاتمه ترم قطعأ حضوری است.

13 خرداد 1401

حضور رئیس سازمان بهزیستی در جلسه آینده شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در جلسه آینده شورای شهر تهران خبر داد.

1 بهمن 1400

پیشنهاد بودجه 1401 برای تامین بنزین

به گزارش خبرنگاران، در لایحه بودجه سال جاری که امروز به مجلس رفت، وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی مجاز به ساخت پالایشگاه نفت سنگین به ظرفیت 300 هزار بشکه در روز شدند.

30 دی 1400

بخشنامه دولت برای کاهش هزینه های زائد، برگزاری همایش ها محدود شد

دولت به منظور کاهش هزینه های زاید و تشریفات بخشنامه صادر کرد و بر اساس این بخشنامه، برگزاری همایش از طریق دستگاه های دولتی محدود شد.

29 دی 1400

یارانه قطع شد ، منتظر یارانه ماه نو نباشید !

خبرنگاران: یارانه ای که قرار بود از محل حذف ارز 4200 تومانی پرداخت شود منتفی شد .

21 دی 1400

فردا با حضور رئیس مجلس و وزیر ورزش؛ بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در دنیا افتتاح می گردد

خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در دنیا، فردا (چهارشنبه) افتتاح می گردد.

30 اردیبهشت 1400

تماس تلفنی قالیباف با مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماسی تلفنی با مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس گفت و گو کرد.

15 بهمن 1399

پیشنهاد دولت سایه به مجلس یازدهم

خبرنگاران : نشست مشترک دبیران کارگروه های مالی دولت سایه با 19 نماینده مجلس شورای اسلامی جهت ارائه راهکارهای پیشنهادی درباره لایحه بودجه، در دفتر سعید جلیلی برگزار گردید.

14 بهمن 1399

قالیباف: همکاران دو روز آخر هفته را در تهران بمانند و به حوزه انتخابیه نروند

رئیس مجلس گفت: براساس شرایط کرونایی قرار بر این است که همکاران دو روز آخر هفته را در تهران بمانند و به حوزه های انتخابیه نروند.

7 دی 1399

تأمین اعتبار برای خودروی جانبازان در بودجه 1400

معاو ن رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مسائل تأمین اعتبار برای تهیه خودروی جانبازان عنوان نمود: محل تأمین اعتبار خودروی جانبازان را در بودجه 1400 دیده ایم و با تأمین اعتبار در سال بعد، برای تهیه خودرو اقدام می کنیم.

19 آذر 1399

مقدمات برگزاری مجامع عمومی احزاب به صورت الکترونیکی فراهم می گردد

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: دفتر سیاسی وزارت کشور با همکاری مرکز توسعه دولت الکترونیک این وزارتخانه، در حال فراهم کردن زمینه ها و مقدمات برگزاری انتخابات مجامع عمومی احزاب به صورت الکترونیک است.

11 شهریور 1399

زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی ، حال لاریجانی رو به بهبودی است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه قرار شد مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشته باشد و همچنین مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی برگزار شود.

6 خرداد 1399

جهانگیری: مردم آسیب دیدگان مالی از کرونا را به دولت معرفی نمایند ، دانشگاهیان نظراتشان در مورد تبعات کرونا را در اختیار ما بگذراند

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه طبق شرایط طبیعی کرونا کار های مالی ضعیف می گردد، گفت: حدود 100 میلیارد تومان هفته گذشته تصویب شد که به صورت تسهیلات پرداخت گردد. خود مردم افرادی که می شناسند نیازمند هستند معرفی نمایند.

1 خرداد 1399

تعطیلی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران منوط به ابلاغ دستور ستاد کرونا است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت تصمیم گیری خواهیم کرد.

27 اردیبهشت 1399

خبرنگاران معاون وزیر بهداشت انگلیس به کرونا مبتلا شد

لندن- خبرنگاران- معاون وزیر بهداشت انگلیس روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و خود را قرنطینه کرده است.

9 اردیبهشت 1399

تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری، آمادگی هتل ها برای پشتیبانی از بیمارستان ها

خبرنگاران/گیلان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه اتفاقاتی نظیر کرونا یا سونامی ها، آسیب های بسیار جدی بر پیکره گردشگری و اقتصادی وارد می کنند، گفت: آمادگی لازم در استان وجود دارد تا از ظرفیت هتل ها برای پشتیبانی از بیمارستان ها...

5 اردیبهشت 1399

شناسایی پرریسک ترین معاملات ملکی کشور

خبرنگاران: خرید آپارتمان های تازه ساز فاقد پایان کار، پر ریسک ترین معامله ملکی محسوب می شود که دست کم دو زیان بزرگ برای خریداران به همراه دارد.

20 فروردین 1399

تعطیلی مهدهای کودک قم، تدابیر پیشگیری از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی کشور از تخصیص سرانه 30 هزار تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از شیوع کروناویروس در مراکز شبانه روزی تحت پوشش این سازمان خبر داد.

18 فروردین 1399

رکورد شناسایی 7 دهک مشمول یارانه بنزین در یک هفته

مسئولان دولتی که در مقدمه چینی و اطلاع رسانی طرح های بزرگ نظیر سه برابر کردن قیمت بنزین، صاحب سبک و در نوع خود کم نظیر هستند رکورد شناسایی 7 دهک مشمول یارانه بنزین در یک هفته را به نام خود ثبت کردند.

24 دی 1398

استفاده از ظرفیت مالیات بر عایدی سرمایه، مشروط به لحاظ آن در بودجه 99

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره سرنوشت لایحه مالیات بر عایدی سرمایه، گفت: قانون مالیات های مستقیم که مالیات بر عایدی بر سرمایه، ذیل آن قرار گرفته است در حال بازنگری است و در این رابطه شورای بازنگری با حضور اساتید دانشگاه، نمایندگان بخش...

23 دی 1398
تعداد: (31)