تأمین اعتبار برای خودروی جانبازان در بودجه 1400

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، معاو ن رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مسائل تأمین اعتبار برای تهیه خودروی جانبازان عنوان نمود: محل تأمین اعتبار خودروی جانبازان را در بودجه 1400 دیده ایم و با تأمین اعتبار در سال بعد، برای تهیه خودرو اقدام می کنیم.

تأمین اعتبار برای خودروی جانبازان در بودجه 1400

به گزارش گروه اجتماعی انجمنهای سلوبلاگ، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران عصر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه مسکن جانبازان با استاندار قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در آموزه های دینی ما بر آن تأکید شده موضوع خدمت است و به صورت عام نیز تاکیدات زیادی پیامبر گرامی اسلام بر خدمت به مردم و خلق داشتند.

وی اضافه کرد: فرمایشاتی که رهبر معظم انقلاب هم اخیراً در میلاد با سعادت پیامبر اعظم داشتند بر همین اساس بود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اکنون خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قسمت ما شده، امام بزرگ الشأن فرمودند خدمت به خانواده شهدا خدمت به نبی مکرم اسلام است، کدام عزت و شرفی در خدمت بالاتر از این است.

اوحدی مطرح نمود: ما سه مشکل اشتغال، مسکن و درمان را احصا کردیم و برنامه ریزی کردیم تا کوشش کنیم سریع تر این مسائل را حل کنیم، معتقدیم مسائلی مانند مشکل مسکن با ماندن در ستاد تهران حل نمی گردد، لذا حرکت کردیم تا در ستاد استان ها مسائل را حل کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به وجود بدهی های انباشته در بنیاد شهید و امور ایثارگران از ادوار گذشته اظهار کرد: با پیگیری مستمر امروز پیروز شدیم بخشی از آن را تصفیه کنیم و الباقی بدهی ها را هم کاهش دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در ارتباط با مسائل طرح شده در خصوص بیمه تکمیلی ایثارگران نیز گفت: به وسیله شرکت بیمه گر، مسائل بیمه تکمیلی را حل کردیم، لذا هرجا اگر عزیز جانباز، ایثارگر و خانواده شهید حداکثر ظرف 48 ساعت هزینه داروهایش را دریافت نکند، این ضعف از مدیریت استان است.

این مسؤول توضیح داد: اکنون حداکثر در مدت 48 ساعت هزینه ها پرداخت می گردد و ما نمی خواهیم مسائل ادامه پیدا کند، با پیگیری که داشتیم نیز به تمام جانبازان بالای پنجاه درصد واکسن آنفولانزا را در منازلشان تزریق کردیم.

اوحدی با اشاره به مشکل عدم تأمین خودروی جانبازان نیز اضافه کرد: در موضوع خودرو، باید گفت که بودجه سازمان در سال 99 با سی درصد کاهش روبرو بود، لذا برای تأمین اعتبار مسائلی وجود داشت، چرا که قانون تعریف نموده که خودروی جانبازان بالای پنجاه درصد را دولت باید بدهد و تصریح نموده پنجاه درصد آن باید تسهیلات بلاعوض باشد.

معاون رئیس جمهور در سرانجام گفت: محل تأمین اعتبار خودروی جانبازان را در بودجه 1400 دیده ایم و ان شاالله با تأمین اعتبار در سال بعد، برای تهیه خودرو اقدام می کنیم.

در سرانجام این جلسه تفاهم نامه ساخت 1500 واحد مسکن جانبازان به امضای اوحدی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران و جمالی پور استاندار قزوین رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تأمین اعتبار برای خودروی جانبازان در بودجه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین اعتبار برای خودروی جانبازان در بودجه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید