نخستین فروشگاه مواد غذایی آمازون

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، آمازون قرار است نخستین فروشگاه مواد غذایی با مارک تجاری باشد که به عنوان جایگزین ارزان قیمت برای هول فودز مارکت طراحی شده است.

نخستین فروشگاه مواد غذایی آمازون

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی انجمنهای سلوبلاگ به نقل از دیلی میل، آمازون قرار است نخستین فروشگاه مواد غذایی با مارک تجاری باشد که به عنوان جایگزین ارزان قیمت برای هول فودز مارکت طراحی شده است.

هول فودز مارکت (Whole Foods Market) فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی و عمده فروشی مواد غذایی به مرکزیت آستین، تگزاس است که بر محصولات طبیعی و ارگانیک تمرکز دارد، این شرکت در بین شرکت های تجاری دارای مسئولیت اجتماعی رده بندی می گردد.

آمازون تأیید کرد که یک فروشگاه مواد غذایی با مارک شرکت در LA باز خواهد نمود؛ گزارش های قبلی حاکی از آن است که آمازون ممکن است فروشگاه هایی را در شیکاگو و فیلادلفیا باز کند.

به گفته کارشناسان، آمازون قدم بعدی را برای به دست دریافت بازار عرضه مواد غذایی با فروشگاه های مواد غذایی با نام تجاری این شرکت بر می دارد.

در گزارشی از CNET، سخنگوی آمازون قصد این شرکت را برای افتتاح نخستین فروشگاه مواد غذایی مارک آمازون در لس آنجلس تأیید کرد.

در حالی که این شرکت جزئیات زیادی را منتشر نکرده است، یک لیست شغلی که توسط CNET کشف شده نشان می دهد که این فروشگاه نخستین فروشگاه مواد غذایی آمازون خواهد بود.

این اقدام همچنین آمازون را به چالش می کشد تا والمارت، بزرگ ترین رقیب خود را در صنعت خرده فروشی را که توانسته است در این عرصه یک قدم جلو باشد، به چالش بکشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "نخستین فروشگاه مواد غذایی آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین فروشگاه مواد غذایی آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید