پاسخی به یک معمای عجیب؛ چگونه در هند فقط منازل و خودروهای مسلمانان آتش گرفت؟

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در حالی که هندوهای افراط گرا به بخش وسیعی از پایتخت هند حمله کردند در اتفاقی عجیب تنها منازل متعلق به مسلمانان در آتش سوخته است و املاک هندوها هیچ آسیبی ندیده است.

پاسخی به یک معمای عجیب؛ چگونه در هند فقط منازل و خودروهای مسلمانان آتش گرفت؟

به گزارش دفتر منطقه ای انجمنهای سلوبلاگ، حمله نظامیان هندی و هندوهای افراط گرا به مسلمانان بیش از 50 کشته در بر داشته و حدود 400 نفر را نیز زخمی نموده است ولی در خصوص این حادثه تلخ سؤالات بی جوابی وجود دارد که باید به دنبال پاسخ آن گشت.

بسیاری از مسلمانانی که خانه های آنان در آتش سوخته است علاوه بر غم از دست دادن اموال خود که آن را به سختی جمع نموده بودند اینک با سؤال تازه ای روبرو هستند؛ چرا باید فقط منازل مسلمانان در آتش بسوزد؟ چرا فقط خودروی مسلمانان در آتش سوخته است؟

نمونه های بسیاری وجود دارد که در یک محله که تنها 20 درصد ساکنان آن مسلمان بوده اند تمام خانه ها سالم هستند و تنها خانه هایی در آتش سوخته اند که متعلق به یک مسلمان هستند یا مسلمانی در آن ساکن است.

این معما باعث حدس های مختلفی شده است و رسانه انگلیسی بی بی سی در خصوص آن می نویسد: شکی نیست که دولت محلی با هندوهای افراط گرا همکاری نموده است.

در این گزارش آمده است: تنها روشی که افراط گرایان می توانستند تشخیص دهند که کدام منازل متعلق به مسلمانان است این بوده که به وسیله سازمان های ثبت اسناد به سند خانه ها دسترسی داشته باشند.

در اصل آنها یک حمله حساب شده و از پیش طراحی شده انجام دادند و به راحتی می دانستند که باید کدام خانه ها را به آتش بکشند و کدام خودروها را بسوزانند.

پلیس نیز در این اتفاق تلخ با آنها همدستی نموده است و به گفته شاهدان عینی علی رغم بارها تماس توسط مسلمانان حاضر نشده است برای دفاع از آنها به میدان بیاید.

دولت هند حتی حاضر نشده است زیر بار تأمین خسارت افرادی که در این اتفاق تلخ تمام دارایی خود را از دست دادند برود و به عقیده بعضی کارشناسان سیاست دولت دهلی نو بر این اصل پایدار است که مسلمانان آرام آرام خاک هند را ترک نمایند.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاسخی به یک معمای عجیب؛ چگونه در هند فقط منازل و خودروهای مسلمانان آتش گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخی به یک معمای عجیب؛ چگونه در هند فقط منازل و خودروهای مسلمانان آتش گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید