کولاک مردانی در مسکو با شکست قهرمان المپیک، سجاد یک برد تا المپیک توکیو

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، نماینده وزن 80+ کیلوگرم ایران با رجحان مقابل دارنده مدال طلای المپیک ریو به فینال رقابت های گرندپری مسکو راه یافت .

کولاک مردانی در مسکو با شکست قهرمان المپیک، سجاد یک برد تا المپیک توکیو

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در ادامه رقابت های مرحله نهایی گرندپری مسکو، سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم ایران در ملاقات نیمه نهایی برابر رادیک عیسی یف دارنده مدال طلای المپیک 2016 از آذربایجان به روی شیاپ چانگ رفت و با نمایشی تحسین برانگیز مقابل خریف عنوان دار خود با نتیجه نزدیک 8 بر 7 پیروز شد و به فینال رسید.

مردانی برای کسب مدال طلا فردا(شنبه) به میدان می رود و در صورت قهرمانی پیروز به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

مردانی دارنده مدال نقره دنیا2013 و نفر هفتم رنکینگ المپیک پیش از این در دور نخست مقابل کارلوس سانسورس دارنده مدال نقره دنیا 2019 از مکزیک به روی شیاپ چانگ رفت و در انتها با نتیجه نزدیک 11 بر 10 به پیروزی رسید.

وی در یک چهارم نهایی نیز به مصاف رافائل آلبا دارنده مدال طلای دنیا 2019 و برنز دنیا 2015 از کوبا رفت و در انتها دست به کار بزرگی زد و به برد 19 بر 12 رسید.

میرهاشم حسینی آخرین نماینده ایران در روز نخست این رقابت هاست که در نیمه نهایی وزن 68- کیلوگزم مقابل حریف عنوان دار کره ای به میدان می رود.

پیش از این آرمین هادی پور که پیروز به کسب سهمیه المپیک در وزن 58- کیلوگرم شده در نیمه نهایی بازنده شد و به رده بندی رفت.

سروش احمدی در 68- کیلوگرم نیز در دور نخست بازنده شد و حذف شد.

این رقابت ها با حضور 16 نفر برتر رنکینگ در 4 وزن المپیکی مردان و زنان برگطار می گردد و در انتها 5 نفر برتر رنکینگ در هر وزن پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کولاک مردانی در مسکو با شکست قهرمان المپیک، سجاد یک برد تا المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک مردانی در مسکو با شکست قهرمان المپیک، سجاد یک برد تا المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید